пппп

Найбільший виробник курятини в Україні агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) в 2013 році виробив 472,8 тис. тонн курятини, що на 17% більше, ніж роком раніше, йдеться в звіті компанії на сайті Лондонської фондової біржі.

Згідно з документом, продаж курятини третім особам за вказаний період зріс на 19% - до 447 тис. тонн. При цьому ціни реалізації цієї продукції в минулому році знизилися на 7% - до 15,99 грн/кг (без ПДВ).

Експортні продажі холдингом курятини в 2013 році зросли майже вдвічі порівняно з 2012 роком - до 123 тис. тонн, що складає близько 28% від загального обсягу продажів даної продукції компанією. При цьому в компанії відзначили, що в 2013 році холдинг розширив географію експорту, відкривши 20 нових ринків збуту в Азії, на Близькому Сході та Африці. Разом з тим, дотримуючись стратегії диверсифікації експорту курятини, починаючи з другого півріччя 2013 року МХП зміг значно знизити частку експорту в країни Митного союзу.

Відео дня

Що стосується результатів четвертого кварталу 2013 року, то завдяки зростанню виробництва на Вінницької птахофабриці МХП виготовив 125,8 тис. тонн курятини, що на 15% більше, ніж у жовтні-грудні 2012 року. При цьому обсяг продажів цієї продукції в четвертому кварталі зріс на 21% - до 121,6 тис. тонн, а ціна реалізації знизилася на 9% - до 15,43 грн/ кг (без ПДВ).

Зниження вартості своєї продукції, як у четвертому кварталі, так і в річному виразі, МХП пояснює зростанням експортних продажів.

Крім того, в компанії повідомили, що минулого року обсяг виробництва і реалізації соняшникової олії зріс на 23% порівняно з 2012 роком - до 240,1 тис. тонн. При цьому в компанії відзначили, що всю соняшникову олію продали на зовнішніх ринках за 1,03 тис. дол./т, що на 7% дешевше, ніж роком раніше. Реалізація соняшникової олії холдингом в четвертому кварталі 2013 року зросла на 35% порівняно з аналогічним періодом 2012 року - до 64,8 тис. тонн, тоді як його вартість впала на 24% - до 1,13 тис. дол./т.

Тим не менше, незважаючи на падіння ціни на курятину і соняшникову олію, МХП повідомили, що виручка від експортних продажів цієї продукції минулого року зросла на 40% порівняно з 2012 роком.

Що стосується виробництва ковбасних виробів та інших м'ясних продуктів холдингом, то за результатами 2013 року обсяг виробництва скоротився на 6% - до 33,2 тис. тонн, що пов'язано зі стратегією компанії щодо оптимізації продуктового портфелю. Водночас, середня ціна на ці товари минулого року зросла на 6% за кілограм - до 23,53 грн/кг (без урахування ПДВ). У четвертому кварталі минулого року обсяг виробництва ковбасних виробів та інших м'ясних продуктів в МХП скоротився на 10% - до 7,7 тис. тонн, а середня ціна реалізації зросла на 7% - до 24,33 грн/кг (без урахування ПДВ). Частка компанії на ринку продуктів м'ясопереробки за підсумками 2013 року становила 10%.

Читайте такожЧотири українських підприємства розпочнуть експорт курятини до ЄС

Як повідомляв УНІАН, МХП в 2012 році збільшив продажі курятини до 375,3 тис. тонн з 370,9 тис. тонн в 2011 році. Експорт курятини в 2012 році зріс у порівнянні з 2011 роком на 65% - до 58,0 тис. тонн.

Довідка УНІАН. Компанія «Миронівський хлібопродукт» - один із найбільших українських виробників аграрної продукції. Крім птахівництва і суміжних виробництв, холдинг займається вирощуванням кукурудзи, соняшника, пшениці, ріпаку, фруктів, а також виробництвом яловичини, ковбасних виробів.

На ринку холдинг представлений торговими марками «Наша Ряба», «Легко!», «Дружба народів», «Бащинський», «Європродукт», «Сертифікований Ангус», «Фуа Гра». Земельний банк компанії становить близько 360 тис. гектарів.

Читайте такожЄБРР оформив видачу кредиту на 55 млн дол. «Миронівському хлібопродукту»