Фото УНИАН

Кількість письмових звернень громадян до Національного банку України протягом 2014 року збільшилася в 3 рази порівняно з попереднім роком – до 32 808 письмових звернень, повідомляється на сайті регулятора.

У 2014 році найбільша кількість звернень громадян була пов'язана з питаннями депозитних договорів – 59,48% всіх звернень, кредитних договорів – 12,5%, а також з проблемами банківського нагляду – 10,74%.

Згідно з даними регулятора, позитивне рішення і роз'яснення надані 29 104 громадянам (88,76%), решта звернень перебуває в роботі.

Відео дня

Читайте такожГолова Нацбанку допускає повернення адміністративних важелів впливу на валютний ринок

Як повідомляв УНІАН, за підсумками 2013 року Нацбанк одержав 10 919 письмових звернень громадян, що на 877, або на 7,43%, менше, ніж у 2012 році.