Москва. Військово-транспортна авіація Росії зменшила у 3,5 рази плани закупівлі українсько-російських військово-транспортних літаків Ан-70 до 2020 року - з 60 до 17 повітряних суден, а також на два роки перенесла початок поставок.

Про це журналістам у Москві повідомив командувач військово-транспортної авіації генерал-майор Володимир Бенедиктов, передає РІА «Новости».

«17 літаків Ан-70 одержать до 2020 року; надходження перших літаків почнеться з 2016 року», - сказав він.

Відео дня

В.Бенедиктов додав, що зараз обсяг поставок (17 літаків) узгоджено.

Окрім цього, він повідомив, військово-транспортна авіація Росії не одержить нові транспортні літаки Ан-124-300 до 2020 року.

«За термінами до 2020 року літаки Ан-124-300 ми не одержимо», - сказав він, зазначивши, що на цей час ведуться дослідно-конструкторські роботи за цією машиною.

До того ж В.Бенедиктов наголосив, що найближчим часом проводитиметься глибока модернізація літаків «Руслан» до Ан-124-100 і Ан-124-150.

Як повідомляв УНІАН, раніше екс-командувач військово-транспортній авіації генерал-лейтенант Віктор Качалкин заявляв, що ВТА до 2020 року одержить 60 літаків Ан-70.

За його словами, першу партію Ан-70 військово-транспортна авіація Росії мала одержати до 2014 р.

1 лютого посол Росії в Україні Михайло Зурабов повідомив, що Міністерство оборони Російської Федерації має намір купити 60 українських літаків Ан-70.

27 грудня 2012 року прем'єр-міністр Микола Азаров в інтерв'ю українським телеканалам повідомив, що Міністерство оборони Російської Федерації замовило Україні понад 20 літаків Ан-70.

Довідка УНІАН. Військово-транспортний літак Ан-70, призначений для безпосередньої доставки військової техніки, особового складу і десантування військ, є єдиним у світі літаком, що здатен забезпечити доставку вантажів на грунтові аеродроми з довжиною смуги 600-800 м. У режимі короткого зльоту і посадки здатний доставляти 20 тонн вантажів на дальність до 3000 км.

Державне підприємство «Антонов» (Київ) створене шляхом приєднання ДП «Київський авіаційний завод «Авіант» до ДП «Авіаційний науково-технічний комплекс імені О.К. Антонова» (АНТК) у липні 2009 року, а в січні 2010 року ДП «АНТК ім. О.К. Антонова» було перейменоване в ДП «Антонов».

Наприкінці вересня 2012 року керівники російської компанії «Російські машини», до складу якої входить Самарський авіазавод, повідомили про намір створити в 2013 році з ДП «Антонов» спільне підприємство.