Понеділок,
26 вересня 2016

Наші спільноти

Статок Цукерберга за день зріс на $6 мільярдів

Засновник Facebook піднявся відразу на дві сходинки у рейтингу мільярдерів, зайнявши шостий рядок.

REUTERS
REUTERS

Засновник Facebook Марк Цукерберг піднявся на два пункти в списку найбагатших людей планети за версією Bloomberg: із статком $47,6 млрд тепер він займає шосту сходинку рейтингу. Всього за один день статок Цукерберга зріс на $6,2 млрд — завдяки збільшенню вартості акцій соціальної мережі на тлі рекордної квартальної виручки, повідомляє РБК.

У рейтингу мільярдерів Bloomberg Цукерберг обійшов співвласників Koch Industries Чарльза і Девіда Кохів, які займали шосте і сьоме місця відповідно. Багатші за засновника Facebook тепер п'ять осіб — засновник Microsoft Білл Гейтс, творець Inditex Амансіо Ортега, інвестор Уоррен Баффет, засновник Amazon Джефф Безос і телекомунікаційний магнат Карлос Слім, статки якого за рік знизилася на $4,5 млрд і становлять $47,8 млрд, пише Bloomberg.

У 2015 році тільки трьом із 20 найбагатших людей планети вдалося збільшити вартість своїх активів, і Цукерберг став одним із них, зазначає агентство. Загальні статки 400 мільярдерів досягає $3,7 трлн (станом на 27 січня), хоча ще в травні 2015 року вони становили $4,3 трлн.

Цей день може стати для Facebook найвдалішим за останні два роки, зазначає Financial Times. Ціна акцій Facebook Inc. (володіє однойменною соцмережею) на Нью-Йоркській фондовій біржі піднялася після відкриття торгів до $107,95, що на 14,3% вище рівня закриття попередніх торгів.

Щодня в соцмережу заходять 1 млрд користувачів (за усередненими даними грудня), їх кількість зросла на 17% рік до року. Кількість тих, хто користується Facebook щомісяця, збільшилася на 14%, до 1,6 млрд (за даними на 31 грудня).

Компанія збільшила прибуток на 123% у порівнянні з четвертим кварталом 2014 року — з $701 млн до $1,56 млрд. Таким чином, квартальний прибуток Facebook вперше перевищила $1 млрд, зазначало видання The Wall Street Journal. Прибуток Facebook за весь 2015 рік зріс на 25% — з $2,94 млрд до $3,69 млрд, у звітності компанії.

Виручка Facebook за останні три місяці 2015 року зросла на 52% — з $3,85 млрд до $5,84 млрд. У попередні квартали динаміка була скромнішою — 42, 39 і 41% відповідно, випливає зі звітності. Основним драйвером зростання виручки стала мобільна реклама, на яку тепер припадає 80% замість 69% роком раніше. Ще три роки тому на мобільну рекламу припадало лише 20%, пише WSJ.

Крім того, у Facebook ще є майданчики, де «до кінця не реалізований рекламний потенціал», відзначає The Wall Street Journal. Зокрема, до таких платформ аналітики відносять сервіси відео, обміну повідомленнями та віртуальної реальності.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також

Новини економіки

loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку