Як відзначили представники асоціації, крім значного падіння обсягів продажів, суттєво змінилася і структура ринку.
Згідно з опублікованими даними, лідером продажів в лютому став французький бренд Renault. Обсяг реалізації автомобілів цієї марки в порівнянні з лютим 2014 року скоротився в 4 рази - до 241 шт.
Другою за популярністю автомобільною маркою серед українців став японський бренд Nissan. Продажі компанії скоротилися більш ніж у 4 рази - до 228 авто.
Третє місце в лютому зайняла Mazda з результатом 217 штук, яка рік тому була лише на 16-му місці. Незважаючи на значне просування в рейтингу, втрати щодо минулого року для компанії сктановили 26%.
Четверта сходинка рейтингу за компанією Hyundai, яка в лютому скоротила продажі в порівнянні з аналогічним показником минулого року на 77% - до 213 шт.
Замикає ТОП-5 лютого компанія Volkswagen, яка скоротила продажі на 79% - до 172 автомобілів.
Читайте такожІмпорт автомобілів до України за рік скоротився більш ніж у 2 рази
Як повідомляв УНІАН, продажі легкових автомобілів в січні 2015 року скоротилися на 4,6 разу - до 2,6 тис. авто.
Обсяг продажів легкових автомобілів в Україні в 2014 році скоротився порівняно з результатом 2013 року в 2,2 разу - до 97,02 тис. авто.
Довідка УНІАН. Асоціація автовиробників України «Укравтопром» створена в 1997 році. Засновниками «Укравтопрому» виступили понад 20 підприємств, серед яких провідні підприємства автомобілебудівної галузі України - ЗАЗ, ЛАЗ, «АвтоКрАЗ» та інші. На сьогоднішній день членами асоціації є 18 великих підприємств вітчизняного автопрому.