wikimedia.org

Згідно з повідомленням прес-служби віце-прем'єр-міністра України Валерія Вощевського, опублікованому на сайті уряду, таке рішення комітет ухвалив на засіданні 6 липня.

Зокрема, одним із важливих кроків для реформування дорожньої галузі є передача облавтодорів державного управління на місцевий рівень.

Відео дня

«Цьому процесу заважає наявність проміжної управлінської структури ДАК "Автомобільні дороги України", якій підпорядковуються обласні дорожні підприємства», - підкреслюється в повідомленні.

У цьому зв'язку профільний урядовий комітет підтримав проект постанови, згідно з якою державна акціонерна компанія ліквідується, а її дочірні підприємства – облавтодори - переходять у сферу управління Державного агентства автомобільних доріг.

Віце-прем'єр-міністр зазначає, що паралельно з передачею доріг та обслуговуючих організацій місцевій владі необхідно вирішити і питання фінансування.

"Фінансове забезпечення того, що ми передаємо, має бути зрозумілим і чітким. Необхідно відновлювати практику створення спеціального дорожнього фонду з чітко виділеними джерелами наповнення, адже ритмічність роботи дорожньої галузі залежить від ритмічності фінансування", – цитує прес-служба Вощевського.

Читайте такожКапітальний ремонт кілометра дороги в Україні становить від 15 до 40 мільйонів гривень

Як повідомляв УНІАН, Міністерство інфраструктури готує масштабну реформу Державного агентства автомобільних доріг України («Укравтодор»), зокрема, ініціює проведення децентралізації системи управління дорожнім господарством, що передбачає передачу доріг місцевого значення в управління місцевим органам влади.

Кабінет міністрів України в рамках реформування системи державного управління автомобільними дорогами загального користування до 2017 року створить у структурі держбюджету фонд для фінансування ремонту та будівництва автодоріг країни.

Крім того, планується позбавити "Укравтодор" функцій виконавця і контролера, залишивши йому лише повноваження виступати замовником будівництва дороги. Також міністерство планує зробити деякі ділянки доріг платними і змінити технології будівництва доріг, використовуючи в якості дорожнього покриття бетон замість асфальту.

Читайте такожДороги в Україні найближчим часом будуть ремонтувати тільки частково - "Укравтодор"

У держбюджеті на цей рік на фінансування «Укравтодору» передбачено понад 20 млрд грн, з них на розвиток і утримання доріг піде лише 3,5 млрд грн, тоді як інша сума буде спрямована на погашення мільярдних зобов'язань монополіста перед кредиторами.