Дубневич

Коментуючи законопроекти, голова Комітету ВР з питань транспорту Ярослав Дубневич наголосив: "Сьогодні кошти на утримання, ремонт і будівництво автошляхів виділяються із загального фонду Держбюджету та в кількості значно меншій від реальних потреб. Бюджет "Укравтодору" в 2016 році склав 6,5 млрд грн, тоді як фінансування дорожньої галузі вимагає щорічних вкладень на рівні не менше 20 млрд грн".

Читайте такожРада прийняла законопроект про створення дорожнього фонду

Для вирішення проблеми автори законопроектів, а також профільне Міністерство інфраструктури запропонували створити спеціальний Дорожній фонд, куди спрямовуватимуться надходження від акцизів та мита з нафтопродуктів і транспортних засобів.

Відео дня

Ярослав Дубневич підкреслив, що прийняття законопроектів забезпечить ефективне використання бюджетних коштів і контроль за витратами. Крім того, проект передбачає передання 35% бюджету Дорожнього фонду місцевим органам влади. "Це надасть ресурс для утримання доріг місцевого значення, забезпечить повноцінне фінансування, а не за залишковим принципом", - пояснив голова Комітету на своїй сторінці в Facebook.

Ярослав Дубневич наголосив з трибуни Верховної Ради, що співавторами законопроектів стали 75 депутатів різних політичних сил та фракцій, також проекти законів підтримали Міністерство інфраструктури, Укравтодор, Міністерство регіонального розвитку, Комітет ВР з питань бюджету, Прем’єр-Міністр України.

Читайте такожГройсман закликав дорожні служби підготуватися до масштабного будівництва доріг

Автори законопроекту та Комітет ВР з питань транспорту зобов’язались врахувати всі зауваження і в стислий термін підготувати проекти законів про Дорожній фонд до другого читання для того, щоб з 2017 року спеціальний фонд запрацював.

Як повідомлялось, розпорядженням Уряду від 24 червня 2016 року створення Дорожнього фонду визначено одним з пріоритетів на 2017 рік. Президент України Петро Порошенко на засіданні РНБО 13 вересня визначив розбудову доріг пріоритетним напрямом у 2016-2018 роках.