Голова Київської міськдержадміністрації Олександр Попов вважає, що міська електричка зараз курсує за оптимальним для міста графіком.

Як передає кореспондент УНІАН, про це він сказав журналістам.

«Проблема експлуатації міської електрички - це недостатня кількість локомотивів, які ми експлуатуємо з тим, щоб забезпечити дійсно ту активну діяльність цього проекту, як хотілося б. І друге питання - це питання проїзду через один залізничний міст, який ми маємо в районі Московського мосту, для того, щоб не заважати основним перевезенням. Насамперед це вантажні, товарні перевезення, які сьогодні є у залізниці», - пояснив О.Попов.

Відео дня

За його словами, перше питання можна вирішити, і воно вже вирішується «за рахунок того, що у нас підписується договір з «Укрзалізницею», і зараз йде реконструкція кількох локомотивів, які ми найближчим часом, думаю, протягом місяця, зможемо отримати для подальшої експлуатації в умовах цього проекту».

«Що стосується графіка, то сьогодні він оптимальний. І якщо у нас буде збільшення кількості рухомого складу і потреба, ми будемо далі працювати з «Укрзалізницею», щоб все-таки збільшити час експлуатації. Але сьогодні такої можливості немає», - зазначив О.Попов.

Довідка УНІАН. Проект міської електрички реалізує Південно-Західна залізниця спільно з комунальним підприємством «Київпастранс».

З січня по вересень 2011 року працювали дві станції міської електрички - «Київ-Петрівка» та «Троєщина». У жовтні 2011 року були відкриті ще 12 станцій.

З січня 2012 року рухомий склад міської електрички кількістю у 10 електропоїздів переданий на баланс КП «Київпастранс», який відтепер відповідальний за стан рухомого складу міської електрички.

Південно-Західна залізниця відповідає за належний стан залізничної інфраструктури.

8 серпня 2012 голова КМДА О.Попов повідомив, що Київ планує збільшити рухомий склад міської електрички на три поїзди.