Керченский пролив

До будівництва транспортного коридору до анексованого Криму через Керченську протоку вартістю $1,2-3 млрд можуть бути залучені китайська будівельна держкомпанія і приватний інвестиційний фонд, а частина проекту буде проінвестовано в юанях, пише "КоммерсантЪ".

Мінтранс готується укласти з китайськими компаніями меморандум про будівництво транспортного коридору через Керченську протоку, яка з'єднає Краснодарський край і Крим, розповіли "Ъ" джерела, знайомі з підготовкою документа. Технічна модель проекту ще не затверджена - це може бути автомобільно-залізничний міст або міст і підводний тунель.

Читайте такожМЗС РФ: Керченську протоку більше не будуть обговорювати з Україною

Відео дня

За даними джерела, участь китайців "не скасовує того, що в проекті братимуть участь великі російські компанії". За його словами, інтерес до проекту підтвердили практично всі провідні гравці, які займаються інфраструктурним будівництвом, "але поки варіативність схеми їх залучення дуже широка - як конкурс, так і пряма передача замовлення консорціуму компаній". Співрозмовник видання зазначив, що "самі китайці зацікавлені в роботі з російськими гравцями".

У квітні держава почала підраховувати, скільки коштуватиме інтеграція залізниць Криму після приєднання півострова. Для переорієнтації пасажирські та вантажні потоки залізниць на півострові в обхід України доведеться не тільки будувати міст через Керченську протоку, а також реконструювати гілку Джанкой-Феодосія-Керч і, можливо, прокладати нову дорогу Феодосія-Сімферополь.

Читайте такожЗамість Керченського мосту росіяни пропонують побудувати канатну дорогу