Фото УНИАН

Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ, Кременчук, Полтавська обл.) ухвалив рішення тимчасово відкликати один електропоїзд «Української залізничної швидкісної компанії» (УЗШК) для здійснення заміни перетворювачів системи електроживлення, адже в ході експлуатації поїзда в них були виявлені неполадки, повідомили УНІАН у прес-службі Державної адміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця»).

Згідно з повідомленням, перевезення пасажирів на маршруті Київ - Вінниця - Одеса з 8 липня 2014 року будуть тимчасово здійснюватися одним електропоїздом категорії "Інтерсіті+" "Тарпан" №761/762 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу.

«Другий електропоїзд завод-виробник відкликав в Українській залізничній швидкісній компанії для того, щоб замінити перетворювачі системи забезпечення електроживлення. Це обладнання, яке забезпечує функціонування систем освітлення, вентиляції, кондиціонування та санвузлів», - пояснили в «Укрзалізниці».

Відео дня

За даними прес-служби, 8 липня поточного року бригада сервісної служби заводу-виробника після прибуття поїзда на станцію Одеса виявила відмова в роботі перетворювачів, тому пасажири були пересаджені в поїзд №24 Одеса-Москва, а виробник відкликав електропоїзд для оперативного усунення несправностей.

«Пасажирам, які звернулися до каси для компенсації різниці у вартості проїзду, повернули кошти. Інформація, поширена низкою ЗМІ про виникнення недоліків у конструкції електропоїзди виробництва ПАТ "КВБЗ", не відповідає дійсності", - підкреслили в прес-службі.

За інформацією заводу-виробника, для відновлення роботи цього обладнання знадобиться орієнтовно 10 днів.

«Склад електропоїзда на ходу. Він самостійно прибув з Одеси до станції Крюків-на-Дніпрі. Сталася лише відмова обладнання, яке не дозволяє створити комфортні умови для пасажирів. Приносимо вибачення», - цитує прес-служба технічного директора Крюківського вагонзаводу Сергія Лутоніна.

У цей час перевезення пасажирів електропоїздом «Інтерсіті+» №761/762 здійснюються в штатному режимі.

Як повідомляв УНІАН, раніше «Укрзалізниця» придбала у Крюківського вагонзаводу два швидкісні електропоїзди ЭКр1 (клас «Інтерсіті+») за рахунок коштів «Ощадбанку» через лізингову компанію «Дельта лізинг». Вартість ЭКр1 в два рази менше, ніж ціна корейських електропоїздів Hyundai, і становить 200 млн грн з ПДВ.

Перший склад «Укрзалізниця» залучила на маршруті Київ - Одеса, який почав курсувати з 1 липня 2014 року, другий - на маршруті Київ - Львів, який почав курсувати з 24 червня.

Довідка УНІАН. Електропоїзд ЭКр1 - міжрегіональний швидкісний двосистемний електропоїзд, створений на Крюківському вагонобудівному заводі в Кременчуці (Полтавська обл.) у 2011-2012 роках. Поїзд складається з 7 причіпних і 2 головних моторних вагонів і має 609 сидячих місць. Експлуатаційна швидкість поїзда складає 160-200 км/год.

З травня 2012 року в Україні зі швидкістю до 160 км/год почали курсувати швидкісні міжрегіональні електропоїзди виробництва південнокорейської компанії Hyundai Rotem, зв'язавши Київ з Харковом і Львовом. Потім географія курсування поїздів Hyundai була розширена.

Оператором швидкісних поїздів є державне підприємство «Українська залізнична швидкісна компанія» (УЖСК), яке оперує 10 міжрегіональними електропоїздами виробництва Hyundai Rotem, двома чеськими двоповерховими міжрегіональними поїздами подвійного струму Skoda і двома електропоїздами ЭКр1 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу.