Ілюстрація REUTERS

Компанія Nestle закрила угоду та отримала право на продаж продукції мережі кав'ярень Starbucks у різних країнах світу.

Читайте такожГлава Starbucks залишає свою посаду через 40 років роботи в компанії

Про це йдеться в повідомленні на сайті Nestle.

Відео дня

Компанії домовилися про угоду в травні цього року, її сума становить $7,15 мільярда. За словами гендиректора Nestle Марка Шнайдера, компанія разом зі Starbucks, Nescafe і Nespresso "об'єднує найзнаковіші бренди кави у світі". Президент і гендиректор Starbucks Кевін Джонсон також назвав угоду "важливою стратегічною подією" для зростання мережі кав'ярень. Тепер Nestle зможе продавати продукцію брендів Starbucks, seattle's Best Coffee і Teavana TM/MC.

Досягнута угода значно посилює портфель Nestle на ринку преміального, меленого і порційного кави в США, відзначається в повідомленні компанії. У Nestle вказали, що на роботу до компанії перейдуть близько 500 співробітників з Starbucks в США та Європі.