П'ятниця,
21 липня 2017
Наші спільноти

ТМ «Спєлая» вивела на ринок десертне вино «Лідія»

Зі суничним присмаком

ТМ «Спєлая» вивела на ринок десертне солодке рожеве вино «Лідія». Про це УНІАН повідомив голова прес-служби ГК «Петрус» Олександр ПЕТРУЛЕНКОВ.

Повідомляють, що вино «Лідія» виготовили з винограду сорту «Лідія» який володіє специфічним суничним присмаком, і суміші інших сортів виду «Vitis Labrusca».

«Класичне вино привертає своїм характерним ароматом з фруктовими тонами, м`яким гармонійним смаком і світло-рожевим кольором. Це вино поєднується з більшістю страв, з фруктами і десертами», - відзначив О.ПЕТРУЛЕНКОВ.

Довідка УНІАН. Група компаній „Петрус” об`єднує десятки торгово-промислових компаній різних сфер бізнесу: виробництва алкогольних напоїв, кондитерських і бісквітних виробів, сільськогосподарської продукції, реклами, дистрибуції лікеро-горілчаних виробів, продуктів харчування, косметики, інвестиційних проектів у сфері будівництва комерційної і житлової нерухомості.

ГК „Петрус” представляє відомі в Україні і світі торгові марки: «Статус», «Горілочка», «Златогор», «Кропива», «Давній рецепт», «Світ ласощів», «Домашнє свято», «Руслада», «SunMille» і ін. Свою продукцію експортує в більше двадцяти країн світу: Росію, Китай, США, Канаду, Ізраїль, Іспанію, Німеччину, Польщу, країни Балтії, Казахстан, Вірменію, Азербайджан та ін.

Читайте про найважливіші та найцікавіші події в УНІАН Telegram
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів
loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку