У березні цього року лінійку соків під ТМ Jaffa Viva повністю оновлеять. Тепер бренд буде представлений трьома новими фруктовими смаками в зручній ПЕТ-упаковці 0,5 л. 

Про це УНІАН повідомила прес-служба компанії. 

Згідно з повідомленням, новий продукт не буде містити цукру, що зменшує його калорійність на 30%. 

Довідка УНІАН. Компанія "Вітмарк-Україна" - один з найбільших українських виробників соків, нектарів, соковмісних напоїв, дитячого харчування, напівфабрикатів (ТМ «Jaffa», «Наш Сік», «Джусік», «Чудо-Чадо», «Соковита», «Aquarte»). Рік заснування - 1994. Дохід від реалізації продукції компанії в 2010 році склав 970 млн. грн. 

Відео дня