Розвиток оптових ринків буде стимулювати зростання обсягів внутрішнього ринку плодоовочевої продукції.
Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив заступник директора департаменту розвитку аграрного ринку Міністерства аграрної політики і продовольства України Анатолій Розгон сьогодні на прес-конференції в Києві.
«У нас внутрішній обсяг ринку ще не заповнений внаслідок того, що високі ціни. Тенденція до зменшення цін (через збільшення пропозиції виробників на оптових ринках і скорочення ланцюжка посередників - УНІАН) буде стимулювати в першу чергу зростання обсягів внутрішнього ринку. Ми плануємо, що ринок плодоовочевої продукції зросте щонайменше вдвічі за наступні три роки», - сказав А. РОЗГОН.
Наводячи приклади інших країн, він повідомив, що при запуску ринків у зоні, що їх оточує виробництво плодоовочевої продукції зростало більш ніж удвічі. «Коли людина має гарантований збут і більш-менш гарантовану ціну, це є серйозним стимулом», - пояснив він.
На думку А.РОЗГОНА, збільшення виробництва і зниження цін на дану продукцію будуть сприяти її доступності для українців, оскільки сьогодні середній українець не дотягує до фізіологічних норм споживання овочів і фруктів.
При цьому він пояснив, що в Україну одним з чинників зростання цін є тимчасовий дефіцит продукції в період лютий-березень, коли імпортні поставки виростають у рази.