Сейчас невозможно вывезти зерно из зоны АТО по железной дороге / Фото УНИАН

Міністерство аграрної політики та продовольства спільно з Міністерством інфраструктури вивчає можливості вирішення проблем зернової логістики, які виникли у сільгоспвиробників у зоні проведення антитерористичної операції (АТО) на Донбасі.

Як передає кореспондент УНІАН, про це на брифінгу повідомив журналістам голова Мінагропроду Ігор Швайка.

«Розглядаються два варіанти – будівництво автомобільного переходу (між залізничними гілками – УНІАН) і будівництво нових елеваторних потужностей у Сватовому. Ми будемо разом із Мінінфраструктури, Донецькою й Південною залізницями зокрема, обговорювати нормальний шлях реалізації цього проекту», – сказав Швайка.

Відео дня

За його словами, необхідність реалізації таких проектів обумовлена неможливістю вивозити зерно із зони бойових дій залізничним транспортом.

Читайте такожТерористи вивозять український урожай до Росії (відео)

«У Луганській області перевезення зернових залізничним транспортом сьогодні практично неможливе... Та частина Донецької залізниці, яка обслуговувала аграріїв сходу, практично відрізана від залізничної системи України», – пояснив міністр.

За оцінками Швайки, через логістичні труднощі сільгоспвиробники в зоні АТО втрачають 250-300 грн на тонні зерна.

Як повідомляв УНІАН, починаючи з другої половини травня, на Донецькій залізниці бойовики неодноразово підривали мости й ділянки дороги, внаслідок чого ДЗ скасовувала низку поїздів, а також змінювала маршрути курсування. Зокрема, в Луганській та Донецькій областях бойовики неодноразово підривали залізничне полотно, мости, обстрілювали будівлі вокзалів, мінували ділянки колій.

За оцінками Мінагропроду, внаслідок бойових дій у Донецькій області посіви сільгоспкультур знищено на площі 3,3 тис. га, а аграрії втратили через це понад 16,6 млн грн. Підрахунків по Луганській області міністерство не повідомляє, проте за інформацією міністерства, зернові там зібрано лише з 67% площ, кукурудзу – з 35%.