Як підвищити прибуток компанії, збільшити частку ринку і отримати клієнтів на все життя за рахунок першокласного сервісу?

Про це ви дізнаєтесь 30 травня 2018 року на авторському семінарі світового гуру сервісу Джона Шоула: «СЕРВІСНА СТРАТЕГІЯ: ЯК ЗАРОБИТИ НА першокласному сервісі».

 ПРО ЩО СЕМІНАР:

Відео дня
  • Про першокласний сервіс

як клієнтський сервіс впливає на фінансові показники

як використовувати сервіс для розвитку бренду

  • Про клієнтоорієнтовану КОМАНДу

як підбирати та розвивати сервісний персонал

як в компанії створити сервісну культуру

  • ПРО РОБОТУ З СКАРГАМИ

як працювати зі складними клієнтами і перетворювати негативний клієнтський досвід в позитивний

як правильно делегувати і компенсувати

  • Про ТЕХНОЛОГІЇ

як використовувати нові технології для поліпшення клієнтського досвіду

  • Про ФІЛОСОФІЮ УСПІХУ

як розвивати незамінних і особливих співробітників

Про спікера:

ДЖОН Шоул

  • «Гуру культури обслуговування» за версією журналів Time і Entepreneur.
  • Людина-бренд або всесвітньовідомий консультант по сервісній стратегії.
  • Автор 7 бестселерів про сервіс, в числі яких настільна книга будь-якого бізнесмена «Першокласний сервіс як конкурентна перевага».
  • Президент Service Quality Institute (США), за програмами якого навчено більше 2 млн. чоловік в 40 країнах світу.
  • Протягом 40 років Джон Шоул консультує провідні компанії світу з питань впровадження сервісної стратегії.
  • Він допомагав налагодити сервіс у 2000 компаніях, в тому числі:

Сбербанк, Metro Bank, Time Inc., Dell Computers, General Electric, DHL Express, Amazon, Disney, Coca-Cola, FedEx і багато інших.

НАВІЩО ЦЕ ВАМ?

Ринок перенасичений однаковими товарами і послугами, і виникає питання: як виділитись? Першокласний клієнтський сервіс забезпечить вам сильну конкурентну перевагу. Цей семінар необхідний вам, якщо ви хочете зробити ваш сервіс першокласним, покупців - лояльними, а клієнтів - фанатами вашого бренду.

ДИВИТИСЯ ВІДЕО-ЗАПРОШЕННЯ

СТАТИ УЧАСНИКОМ семінару

До зустрічі 30 травня!