ІТ-департамент банку в найкоротші терміни забезпечив стабільне функціонування онлайн-сервісів / фото УНІАН

Фахівці "ПриватБанку" відновили стабільну роботу сайту банку і веб-сервісів після аварії мережі глобальної передачі даних найбільших українських провайдерів інтернету - компаній "Укртелеком" і DataGroup.

Як повідомила прес-служба банку, завдяки нестандартним рішенням і створенню нового резервного каналу передачі даних ІТ-департамент банку в найкоротші терміни забезпечив стабільне функціонування онлайн-сервісів.

Читайте такожЕкономічне зростання в Україні прискорилося завдяки ранньому збору врожаю – Світовий банк

Відео дня

Як повідомлялося, сьогодні з 17:15 через аварію ліній зв'язку в Німеччині та перебоями із передачею даних клієнти "ПриватБанку" могли зіткнутися з тимчасовими перебоями доступу до сайту банку і онлайн-сервісів.

Довідка УНІАН. «ПриватБанк» (м. Дніпро) працює на ринку України з 1992 року і є найбільшим банком за обсягом активів. 18 грудня 2016 року Кабінет міністрів вирішив націоналізувати банк, керуючись рекомендаціями Ради нацбезпеки і оборони за пропозицією Національного банку.