Ештон заявила про необхідність пропаганди переваг «Східного партнерства»

08:57, 12 лютого 2014
Фінанси
2 0

Мета - пропаганда переваг програми "Східне партнерство" для Грузії та Молдови

верховный представитель Евросоюза по иностранным делам и политике безопасности Кэтрин Эштон

Головам МЗС та офіційним делегаціям країн Євросоюзу, а також членам Європарламенту необхідно проводити дипломатичні переговори з метою пропаганди переваг програми "Східне партнерство" для Грузії та Молдови, з якими ЄС влітку цього року має намір підписати угоди про асоціацію, що передбачають створення зони вільної торгівлі. 

Про це заявила верховний представник Євросоюзу з закордонних справ і політики безпеки Кетрін Ештон, повідомляє ИТАР-ТАСС.

"Нам необхідно вести роз'яснювальну роботу з представниками громадянського суспільства, бізнесу та місцевої влади, щоб вони усвідомили переваги, які несуть ці угоди для бізнесу, економічної діяльності і суспільства загалом", - сказала Ештон, виступаючи перед членами комітету Європарламенту у закордонних справах.

Ініційована програма ЄС "Східне партнерство" передбачає політичне та економічне зближення з шістьма колишніми республіками СРСР - Азербайджаном, Вірменією, Білоруссю, Грузією, Молдовою і Україною.

Україна призупинила переговори про укладення угоди про асоціацію з ЄС за кілька днів до саміту "Східного партнерства" у листопаді 2013 року у Вільнюсі, де планувалося підписати цей документ.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter