Пільги на ввезення іноземних літаків у РФ діятимуть до моменту початку випуску російських аналогів.
Як передає власний кореспондент УНІАН в РФ, про це прем'єр-міністр Росії Володимир ПУТІН сказав на засіданні Всеросійської конференції транспортників.
"Ми також розглядаємо і розраховуємо, що російські заводи найближчим часом вийдуть на серійне виробництво нового покоління літаків. Звичайно, я виходжу з того, що усі ці пільги з завезення іноземної техніки сьогодні потрібні, щоб забезпечити наявність парку, але ці пільги діятимуть до того часу, поки самі російські виробники не почнуть випускати відповідну техніку", - сказав В. ПУТІН.
Він повідомив, що влада РФ для оновлення регіонального авіапарку, починаючи з 2010 року, ввела нульову ставку ввізних митних зборів на середньомагістральні літаки з місткістю менше 50 посадкових місць.
За його словами, з наступного року уряд субсидуватиме процентні ставки по лізингових платежах у разі замовлення подібних машин. На ці цілі до бюджету закладено вже 2 млрд. руб. (близько 67 млн. дол.).
Російський прем'єр підкреслив, що розвиток міжрегіонального авіасполучення повинен стати пріоритетним завданням.
"Ненормально, коли люди з одного регіонального центру добираються в іншій через Москву або через Пітер", - сказав він.
Як повідомляв УНІАН, 8 вересня президент Росії Дмитро МЕДВЕДЄВ на нараді з розслідування причин катастрофи літака "Як-42" під Ярославлем заявив, що Росія може відмовитися від підтримки своїх авіабудівників на користь купівлі літаків за кордоном.
Як відомо, Росія і Україна реалізовують ряд спільних проектів в галузі літакобудування. Зокрема, у кооперації з Україною у Воронежі виробляють регіональний близькомагістральний літак Ан-148.
АН-148 - регіональний реактивний літак нового покоління призначений для перевезення 68-85 пасажирів на відстань 2-4,4 тис. км.