29 лютого Окружний адміністративний суд м. Києва відмовив у задоволенні адміністративного позову ТОВ «Торговий дім «НІКО» до Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі (МКМТ), Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (третя особа – Асоціація українських автовиробників «УкрАвтоПром») про визнання їх дій протиправними і скасування рішення МКМТ від 30 червня 2011 р.

Про це УНІАН повідомили в Асоціації автовиробників України «УкрАвтоПром».

У повідомленні наголошується, що рішення адміністративного суду ще раз підтвердило, що спеціальне розслідування щодо імпорту в Україну легкових автомобілів було розпочате лише в рамках чинного законодавства.

Відео дня

За даними Асоціації, раніше постановою Окружного адміністративного суду м. Києва від 25 січня 2012 р. було залишено без розгляду аналогічну позовну заяву Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і ділерів (ВААІД) про скасування вищезгаданого рішення МКМТ.

Зокрема, суд відхилив доводи ТОВ «Торговий дім «НІКО» і ВААІД про те, що проведення Міжвідомчою комісією з міжнародної торгівлі спеціального розслідування щодо імпорту в Україну легкових автомобілів, незалежно від країни походження і експорту, призводить до порушення прав ТОВ «Торговий дім «НІКО».

«Безпідставні вимоги ВААІД, яка намагалася лобіювати штучні інтереси деяких учасників ринку всупереч інтересам держави, не витримали критики впродовж судових засідань», – зазначається в повідомленні.

Як повідомляв УНІАН, 30 червня 2011 р. Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі за підсумками розгляду заяви Асоціації українських автовиробників «УкрАвтоПром» ухвалила рішення про початок спеціального розслідування щодо імпорту в Україну легкових автомобілів, незалежно від країни походження і експорту, з об`ємом двигуна 1000-2200 куб. см.

«УкрАвтоПром» просив Комісію ввести спецмито 33,4% на автомобілі з об`ємом двигуна 1000-1500 куб. см і 47% на автомобілі з об`ємом 1500-2200 куб. см.

Комісія встановила, що в період 2008-2010 рр. на фоні скорочення попиту на внутрішньому ринку легкових автомобілів, що класифікуються за кодами УКТЗЕД 8703 22 10 00 і 8703 23 19 10, спостерігалося значне зростання їх імпорту відносно обсягів виробництва і споживання подібного товару в країні.

За цей період, зокрема, частка імпортованих легкових автомобілів у споживанні зросла на 16 процентних пунктів, а по виробництву - на 33 п.п. Аналогічні тенденції спостерігаються і в 2011 році.

У ВААІД вважають, що імпорт у цей період не завдавав шкоди автовиробникам в Україні, а їх фінансові показники, незважаючи на економічну кризу, були позитивними.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Український автопром знову хоче конкурувати сам із собою