Рейтингове агентство Fitch Ratings очікує, що аварія під час демонстраційного польоту в Індонезії новітнього літака Sukhoi SuperJet-100 (далі – SSJ-100) у короткостроковій перспективі негативно позначиться на замовленнях на цей літак, але не на рейтингу виробника, компанії ЗАТ «Цивільні літаки Сухого» (рейтинг «BB»/прогноз «Стабільний»).

Про це УНІАН повідомили в рейтинговому агентстві.

«Причини аварії літака під Джакартою, Індонезія, 9 травня поки невідомі, але ця трагедія стане ще однією перешкодою на шляху реалізації масштабних планів розвитку російської цивільної аерокосмічної галузі. В останнє десятиліття держава здійснює значні інвестиції в цей сектор із метою знову зробити Росію світовим лідером у галузі виробництва високотехнологічної продукції», - йдеться в повідомленні.

Відео дня

Зазначається, що успіх регіонального літака SSJ-100 особливо важливий, оскільки він є першим із багатьох нових комерційних літаків, які планується запустити на ринок. Водночас була трирічна затримка з початком комерційної експлуатації літака, слабка первинна реакція ринку й невеликі операційні труднощі після початку комерційної експлуатації в квітні 2011 р.

SSJ-100 здійснював демонстраційне турне по шести країнах Східної Азії, в результаті якого менеджмент компанії сподівався отримати нові замовлення на літак. Поки розміщено 170 замовлень (шість літаків знаходяться в комерційній експлуатації), головним чином авіакомпаніями СНД, і виробничі потужності практично повністю завантажені на найближчі два роки. Приплив замовлень в останні декілька років був стабільним, проте кількості придбаних літаків поки що суттєво недостатньо для досягнення точки беззбитковості за програмою. Подальші замовлення за межами СНД украй важливі для успіху проекту.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Катастрофа Sukhoi Superjet-100 може підрізати крила українському Ан-148

Як повідомляв УНІАН, 9 травня в Індонезії при виконанні показового польоту розбився Sukhoi SuperJet-100. Літак врізався у вертикальний схил гори.

«Об'єднана авіаційна корпорація» Росії реалізовує два проекти в одному класі цивільних літаків – SSJ-100, а також спільно з Україною – Ан-148/158.

Проте після обрання Михайла Погосяна президентом ОАК, який раніше очолював концерн «Сухой», перевагу було віддано в розвитку проекту SSJ-100.

18 червня 2011 року в ході Петербурзького міжнародного економічного форуму президент «Об'єднаної авіабудівної корпорації» М.Погосян висловив думку, що літак Sukhoi SuperJet-100 має більші ринкові перспективи, ніж українсько-російський Ан-148.

Коментуючи цю заяву, заступник генерального конструктора ДП «Антонов» Олег Богданов зазначив, що вважає некоректними такі висловлювання М.Погосяна.

Пізніше, 16 серпня ц.р. у ході авіасалону «МАКС-2011» заступник генерального конструктора ДП «Антонов» О.Богданов заявив, що керівництво «Об'єднаної авіабудівної корпорації» Росії гальмує розвиток спільних проектів у галузі авіації – випуск пасажирського літака Ан-148 і транспортних Ан-124 і Ан-70.

Sukhoi SuperJet-100 - російський близькомагістральний пасажирський літак, розроблений компанією «Цивільні літаки Сухого» спільно з низкою зарубіжних компаній. Прямі конкуренти SuperJet-100 - літаки Embraer серії E-Jet, Bombardier серії CRJ, ARJ21, Ан-148(Ан-158), Ту-334, Mitsubishi Regional Jet.

Ан-148 – сімейство літаків, призначених для пасажирських, вантажопасажирських і вантажних перевезень на регіональних і близькомагістральних лініях. Розробником літака є Авіаційний науково-технічний комплекс ім. О.К. Антонова. Серійне виробництво модифікації Ан-148-100 у Росії здійснюється за ліцензією на ВАТ «Воронезьке акціонерне літакобудівне товариство» з 2009 року.