Корпорація «УкрАВТО» продовжує шукати співінвестора для відновлення роботи Варшавської автомобільної фабрики (FSO).

Про це сьогодні повідомив журналістам заступник голови правління корпорації «УкрАВТО» Олег Папашев.

«Ми в пошуку. Але в даному випадку багато залежить від держави, тому що прихід великого інвестора - це не тільки домовленість двох бізнес-партнерів, це гарантія держави створити для даного бізнесу стабільні умови роботи», - сказав О.Папашев і додав: «Зараз польський завод законсервовано, але все обладнання підтримується в робочому стані і готове до запуску».

Відео дня

Як повідомляв УНІАН, в 2007 році корпорація «УкрАВТО» заявляла про намір створити СП з американською компанією General Motors на базі польського заводу FSO.

Повідомлялося, що згідно з досягнутими домовленостями 60% акцій нового СП будуть належати «УкрАВТО», 40% - підрозділу General Motors - GM Daewoo (Південна Корея). Проте надалі СП так і не було створено.

У листопаді 2010 р. правління заводу FSO оголосило про намір звільнити 95% співробітників фабрики через проблеми із замовленнями на продукцію.

Довідка УНІАН. У 2005 році FSO опинилась на межі банкрутства, від якого фабрику врятувала корпорація «УкрАВТО», яка викупила її борги перед банками і інвестувала в розвиток підприємства, яке поставляло українському концерну машинокомплекти Daewoo Lanos. «УкрАВТО» через свою компанію «АвтоЗАЗ» купив 19,9% акцій заводу за символічні 100 злотих (близько 30 дол) і отримав від польського уряду право управляти рештою акцій підприємства.

У 2008 році FSO, потужності якої дозволяють щорічно виробляти 225 тис. машин, за рахунок виробництва 150 тис. машин посіла третє місце на польському ринку автовиробників з приблизно 15-відсотковою часткою ринку.