Фото УНИАН

Про це свідчить рішення Господарського суду міста Києва від 11 серпня, повідомляють "Наші гроші".

У 1989 році військова частина 25966-А замовила у підприємства п/с А-3395 Міністерства авіаційної промисловості СРСР, правонаступником якого є ДП «Антонов», створення літака Ан-70. Строк дії договору був встановлений до 1996 року.

У 1993 році уряди України та Росії погодилися не припиняти співробітництво за даним договором. У 2002 році Міноборони РФ прийняло усі права і обов’язки замовника за договором, таким чином ставши стороною угоди замість в/ч 25966А.

Відео дня

У 2010 році строк здачі робіт за етапом 1.2.7.3 було продовжено до 25 листопада 2012 року. Ціна цього етапу становить 162 млн російських рублів.

Читайте також«Антонову» призначили нового керівника

ДП «Антонов» вчасно завершило цей етап і 23 листопада 2012 року надіслало Міноборони РФ повідомлення про готовність робіт. У відповідь російське оборонне відомство прислало заводу вимогу надати комплект звітних документів за вказаним етапом і попереднім, посилаючись на те, що приймання етапу 1.2.7.3 можливе лише за умови пред’явлення матеріалів, що підтверджують виконання попереднього етапу.

ДП «Антонов» надіслало Міноборони РФ всі документи по етапу 1.2.7.3, а по попередньому етапу не надсилало, оскільки ця вимога є необґрунтованою та суперечить договору, відповідно до якого кожен етап приймається окремо.

Суд дійшов висновку, що Міноборони РФ порушило умови договору, не прийнявши етап робіт 1.2.7.3. Суд стягнув з російського оборонного відомства 29,32 млн російських рублів пені за порушення строків приймання завершеного етапу робіт у розмірі 0,1% ціни виконаного етапу, як це передбачено договором. А також – 1,62 млн рублів неустойки за прострочення виконання зобов’язань за договором.