Ілюстрація REUTERS

Представники Європарламенту та всіх країн Європейського союзу вперше погодили допустимі норми викидів вуглекислого газу для вантажних автомобілів та автобусів.

Читайте такожAudi Japan звинуватили у фальсифікації даних про викиди шкідливих газів

Про це повідомляє Автоконсалтинг з посиланням на заяву Єврокомісії.

Відео дня

"До 2030 року середній розмір викидів CO2 важких вантажівок і автобусів повинен бути скорочений на 30% у порівнянні з рівнем 2019 року. Цей орієнтир буде переглядатися у 2022 році, тоді ж буде вибудувана стратегія на період після 2030 року", - йдеться у повідомленні.

Ілюстрація REUTERS

Крім того, узгоджена проміжна мета - зниження викидів вуглекислого газу до 2025 року на 15% у порівнянні з рівнем 2019 року.

"ЄС досяг величезного успіху, вперше вживши заходів зі зниження викидів CO2 важких автотранспортних засобів", - заявив депутат Європарламенту Бас Ейкхаут після 7-годинних переговорів.

Учасники переговорів підтримали пропозицію Єврокомісії, опубліковане в травні 2018 року. При цьому Європарламент минулого року пропонував більш рішучі зміни: скорочення викидів на 20% до 2025 року і на 35% до 2030 року.