Ілюстрація REUTERS

Компанія Nestle уклала зі Starbucks угоду, згідно з якою вона зможе продавати продукцію Starbucks за межами кав'ярень мережі в різних країнах світу.

Читайте такожКличко: Starbucks однозначно прийде до Києва

Це право обійшлося Nestle в $7,15 млрд, йдеться в офіційній заяві компанії.

Відео дня

Виконавчий директор Nestle Марк Шнайдер розраховує на зростання кількості потенційних споживачів завдяки продажу продукції Starbucks, Nescafe і Nespresso.

Виконавчий директор Starbucks Кевін Джонсон сподівається, що угода з Nestle дозволить спробувати каву Starbucks мільйонам людей по всьому світу.

Nestle - швейцарська транснаціональна корпорація, найбільший у світі виробник продуктів харчування. Starbucks — найбільша в світі мережа кав'ярень, заснована в 1971 році в США.