Бізнес сімейної компанії буде розвиватися завдяки розширенню лінійки продуктів харчування з урахуванням зростаючого тренду здорого харчування, а також розвитку напрямку товарів для тварин.

Mars Inc., яка вже 107 років є сімейною компанією, що не випускала акції для торгів на біржі, розраховує подвоїти масштаби бізнесу протягом наступних 10 років, розвиваючи напрямок товарів для догляду за домашніми тваринами і продуктів харчування, зокрема запускаючи нові бренди продуктів не з кондитерського сегмента. Планами збільшення виручки компанії з $ 35 млрд до більш ніж $ 70 млрд. поділився президент компанії Mars Inc. Грант Рід в в інтерв'ю Bloomberg Businessweek.

Компанія є одним з найбільших гравців в сегменті кормів для тварин, виробляючи такі бренди як Pedigree, Whiskas та ін. В даний час на цей бізнес припадає приблизно половина виручки Mars і близько 60% співробітників з 115 тис. осіб, що працюють в компанії. Крім цього, в минулому році Mars придбала мережу ветеринарних клінік VCA за $ 9,1 млрд і планує розвивати цей напрям.

Відео дня

Поєднання напрямків продуктів харчування і кормів для тварин також є сильною стороною бізнесу компанії. Обидві категорії мають подібні точки роздрібної торгівлі, в основному супермаркети, і сильний емоційний резонанс з споживачами.