Американська компанія Walt Disney стала найвпливовішим брендом завдяки успіху сьомого епізоду франшизи «Зоряні війни» під назвою «Пробудження сили».
Про це повідомляє консалтингова компанія Brand Finance.
Бренд Star Wars компанія оцінила в $10 млрд, майже $2 млрд Disney заробила на прокаті нового фільму, ще $700 млн принесли іграшки найвідоміших роботів франшизи — R2-D2 і C-3P0. Вартість бренду Walt Disney компанія оцінила в $31 млн, передає Gazeta.ru.
На другому місці найвпливовіших брендів світу опинилася компанія Lego, яка займається виробництвом іграшок, на третьому — косметична компанія L'oreal.
У топ-10 найвпливовіших брендів також увійшли: консалтингові компанії PwC і McKinsey, виробник спортивних товарів Nike, Johnson's, Coca-Cola, телеканал NBC і пошуковик Google.
Читайте такожАкції Apple вперше з жовтня 2014 року впали нижче $100
Найдорожчим брендом за версією компанії BrandFinance знову був визнаний Apple. Друге місце посіла Google, третє — південнокорейська компанія Samsung.