Судноверф

Через відмову фінської компанії Wärtsilä постачати дизельні генератори на судноверф "Залив" в окупованій Росією Керчі для будівництва аварійно-рятувального судна вартістю 2,79 млрд руб. їх довелося замінити на генератори німецької компанії MAN.

Про це РБК повідомило джерело, знайоме з матеріалами Мінтрансу РФ. Цю інформацію виданню підтвердив партнер кількох російських суднобудівних компаній. За його даними, обладнання компанії MAN довелося встановлювати на судно саме через відмову фінської компанії.

Читайте такожКлімкін нагадав главі МЗС ФРН про німецький бізнес у Криму

Відео дня

Представник MAN Diesel & Turbo - підрозділи MAN, що займається виробництвом морського обладнання, заявив, що компанії не відомо про використання генераторів на верфі "Залив".

"Ми не беремо участь і не брали участь у будь-яких поточних або нещодавніх проектах із заводом "Залив", - сказав він, додавши, що MAN не постачав генератори на "Залив" протягом останніх десяти років.

Представник німецького концерну заявив, що діючі санкції забороняють поставляти генератори кримським компаніям чи використовувати їх в окупованому Криму. "Ми суворо дотримуємося цих вказівок", - заявив співрозмовник.

Представник MAN допустив, що "Залив" міг використовувати обладнання, яке було вироблено для інших судів, але "MAN не може контролювати і знати про це".

Як повідомляв УНІАН, "Ростех" і Siemens з літа 2017 року ведуть низку судових спорів навколо поставок до окупованого Криму турбін німецького виробництва в обхід санкцій Євросоюзу. Siemens в процесі вказувала, що дочірні компанії "Ростеха" порушили договір на поставку турбін, в якому було прописано заборону на постачання турбін в Крим. Формально, купила турбіни у Siemens "дочка" "Ростеха" перепродала їх іншої дочірньої компанії, яка й поставила їх на окупований півострів.

Зокрема, Арбітражний суд Москви 10 січня відмовив концерну Siemens і його "дочки" - "Сіменс технології газових турбін" - визнання договорів поставок обладнання недійсними і повернення турбін.