П'ятниця,
18 серпня 2017
Наші спільноти

Журавський пропонує Раді скасувати свій законопроект про криміналізацію наклепу (доповнено)

Народний депутат від Партії регіонів Віталій Журавський зареєстрував проект постанови про скасування рішення Верховної Ради про прийняття в першому читанні законопроекту щодо криміналізації наклепу.

Як повідомляється на сайті ВР, зокрема, відповідний проект «Про скасування рішення Верховної Ради України про прийняття в першому читанні проекту закону "Про внесення змін до Кримінального та Кримінального процесуального кодексів України щодо посилення відповідальності за посягання на честь, гідність та ділову репутацію людини" був зареєстрований 25 вересня.

«Зваживши всі обставини та виходячи з державних інтересів, я прийняв рішення відкликати свій законопроект. Я розумію, що напередодні виборів до Верховної Ради будь-яка ініціатива сприйматиметься щонайменше з острахом та недовірою», – заявив В.Журавський, слова якого цитує прес-служба Партії регіонів.

Він підкреслив, що сподівається на підтримку з боку парламенту цієї постанови.

Водночас, за словами депутата, він залишається на тих самих політичних позиціях і вважає давно назрілою необхідність посилення відповідальності за наклеп.

«Я вирішив на сьогодні зняти це питання юридично, але не політично. Я залишаюся на тих самих політичних позиціях і переконаннях: у суспільстві давно назріла необхідність посилення відповідальності за посягання на честь та гідність кожної людини, а не тільки політика», – сказав В.Журавський

Як повідомляв УНІАН, 18 вересня український парламент ухвалив у першому читанні проект закону, яким передбачається запровадити кримінальне переслідування за наклеп з покаранням до трьох років ув’язнення.

Цей проект закону викликав хвилю обурення в Україні, а також критику з боку Єврокомісії, Ради Європи, ОБСЄ та депутатів Європарламенту.

Довідка УНІАН: Закон «Про Регламент Верховної Ради» регламентує як порядок скасування, так і порядок відкликання законопроектів:

     Стаття 48. Скасування рішень Верховної Ради

     1. Рішення Верховної Ради  можуть  бути  скасовані  Верховною Радою  до  підписання  відповідного  акта  Верховної  Ради Головою Верховної Ради України.
    2. Закони,  постанови та інші акти Верховної Ради, що набрали чинності,  скасуванню  Верховною Радою не підлягають,  вони можуть бути визнані Верховною Радою такими, що втратили чинність.
     3. У разі порушення встановленої  цим  Регламентом  процедури при розгляді й голосуванні проекту закону,  постанови, іншого акта Верховної Ради народний депутат,  інший суб'єкт права законодавчої ініціативи чи його представник можуть звернутися до головуючого на пленарному засіданні із заявою про порушення цього Регламенту  при розгляді й голосуванні питання.
     4. Головуючий  на  пленарному  засіданні  повинен невідкладно вжити заходів для усунення порушень цього Регламенту,  які виникли при   розгляді  й  голосуванні  питання,  або  у  разі  виникнення перешкод,  які могли вплинути на результати  голосування  під  час його  проведення,  провести  за  рішенням  Верховної Ради повторне голосування без обговорення.
     5. У разі якщо в результаті вжитих головуючим  на  пленарному засіданні   заходів  не  забезпечено  припинення  порушення  цього Регламенту та не усунуто наслідків цього порушення при голосуванні за закон,  постанову чи інший акт Верховної Ради в цілому або якщо головуючий на пленарному засіданні  залишив  заяву  без  розгляду, народний депутат, інший суб'єкт права законодавчої ініціативи може у дводенний строк звернутися до Голови Верховної  Ради  України  з відповідною письмовою заявою.
     6. Одночасно    народний   депутат,   інший   суб'єкт   права законодавчої ініціативи вносить проект  постанови  Верховної  Ради про  скасування  рішення  Верховної  Ради  про  прийняття  закону, постанови чи іншого акта Верховної Ради в цілому.
     7. Голова Верховної Ради  України  або  Перший  заступник  чи заступник Голови Верховної Ради України направляє проект постанови Верховної Ради,  передбачений частиною шостою цієї статті,  в день його внесення комітету, до предмета відання якого належать питання регламенту, для попереднього розгляду і внесення  пропозицій.
     8. Комітет,  до  предмета  відання  якого  належать   питання регламенту, в терміновому порядку, але не пізніш як за три дні від дня одержання  проекту  постанови  Верховної  Ради  з  урахуванням календарного  плану  роботи  сесії Верховної Ради,  готує висновок щодо доцільності його прийняття чи відхилення.
     9. Після розгляду відповідного  проекту  постанови  Верховної Ради  в  комітеті,  до  предмета  відання  якого  належать питання регламенту, Верховна Рада без голосування про включення до порядку денного   розглядає  його  на  пленарному  засіданні.  Обговорення питання щодо такого проекту постанови Верховної  Ради  проводиться за скороченою процедурою.
     10. Рішення  про скасування результатів голосування за закон, постанову  чи  інший  акт  Верховної  Ради  в  цілому  приймається більшістю  голосів  народних  депутатів від конституційного складу Верховної Ради, якщо інше не передбачено цим Регламентом...."

    "Стаття 104. Відкликання законопроектів:
    1. Законопроект  може  бути   відкликаний   суб'єктом   права законодавчої  ініціативи,  який  його  вніс,  до  включення такого законопроекту до порядку денного сесії Верховної Ради.
     2. Законопроект, включений до порядку денного сесії Верховної Ради,  до  його  прийняття  Верховною  Радою  в першому читанні за основу може бути відкликаний за рішенням Верховної Ради і знятий з розгляду.
     3. Порушення    питання    про    відкликання   законопроекту здійснюється шляхом подання письмової заяви ініціатором внесення - суб'єктом  права  законодавчої ініціативи на ім'я Голови Верховної Ради України.
     4. Відкликаний  законопроект   знімається   з   розгляду   із відповідним   зазначенням  про  це  в  базі  даних  законопроектів електронної комп'ютерної мережі веб-сайту Верховної Ради.

     Стаття 105. Визнання законопроектів відкликаними

     1. Законопроекти, внесені та не прийняті до закінчення строку повноважень   Верховної  Ради  відповідного  скликання  в  першому читанні, вважаються відкликаними.
     2. Законопроект  вважається   відкликаним,   якщо   до   його прийняття  в  першому  читанні  повноваження  народного депутата - ініціатора його внесення достроково припинено.
     3. Законопроект,  внесений Президентом України або  Кабінетом Міністрів України,  вважається відкликаним, якщо до його прийняття в першому читанні за основу повноваження  Президента  України  або Кабінету  Міністрів  України  були  припинені.  Такий законопроект знімається з розгляду із відповідним зазначенням  про  це  в  базі даних  законопроектів  електронної  комп'ютерної  мережі веб-сайту Верховної Ради."

Читайте про найважливіші та найцікавіші події в УНІАН Telegram та Viber
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter
Читайте також
Новини партнерів
loading...

Чи подобається Вам новий сайт?
Залиште свою думку