Ілюстрація REUTERS

Бренд корпорації Google Alphabet став найдорожчим у світі брендом 2017 року, змістивши з першого місця компанію Apple, пише консалтингова компанія Brand Finance.

Читайте такожЧистий прибуток Facebook у 2016 році зріс на 177%

Рейтинг Brand Finance складається на основі таких факторів, як фінансовий стан компанії, впізнаваність бренду, лояльність, просування, маркетингові інвестиції, задоволеність персоналу і корпоративна репутація.

Відео дня

За оцінками компанії, вартість бренду Google становить 109,470 мільярда доларів, що на 24,1% більше ніж роком раніше. Вартість бренду Apple за минулий рік, навпаки, скоротився на 26,5%, до 107,141 мільярда доларів.

Читайте такожІТ-гіганти відзвітували про фінрезультати: Intel і Microsoft скоротили прибуток, Google збільшив

"Втрата для Apple стала надбанням для Google. Через шість років, з 2011 року, коли він в останній раз був лідером, Google знову став найдорожчим брендом у світі з оцінкою в 109 мільярдів доларів", - йдеться в релізі, передає Прайм.

До п'ятірки найдорожчих брендів увійшли найбільший в світі онлайн-рітейлер Amazon (106,396 мільярда доларів), американський телекомунікаційний гігант AT&T (87,016 мільярда доларів) і IT-гігант Microsoft (76,265 мільярда доларів).

У десятку найдорожчих брендів 2017 року увійшли також Samsung, Verizon, Walmart, Facebook і китайський банк ICBC.