Ілюстрація / REUTERS

Найдорожчим у світі брендом в 2018 році вперше став Amazon.

Про це йдеться в рейтингу 500 найдорожчих брендів консалтингової компанії Brand Finance, який опублікований 1 лютого.

Вартість бренду Amazon за минулий рік подорожчала на 42% і склала $150,8 млрд. Таке зростання дозволило бренду піднятися з третього на перше місце в списку.

Відео дня

Читайте такожКомпанія Amazon відкрила "тропічний" офіс за чотири мільярди (фото, відео)

Google, який був лідером торішнього рейтингу, опустився на третю сходинку. Тим не менш, його вартість зросла за рік на 10% і становить $120,9 млрд.

Apple за рік подорожчав на 37%, до $146,3 млрд. Проте вирватися в лідери йому не вдалося: бренд зберіг за собою друге місце.

У першу десятку рейтингу також увійшли Samsung ($92,289 млрд, +39%), Facebook ($89,684 млрд, +45%), AT&T ($82,422 млрд, -5%), Microsoft ($81,163, +6%), Verizon ($62,826, -5%), Walmart ($61,48 млрд, -1%) і ICBC (Industrial and Commercial Bank of China) ($59,189, +24%).

Жоден із українських брендів в рейтингу не присутній.

Раніше УНІАН повідомляв, що засновник компанії Amazon Джефф Безос став найбагатшою людиною в історії. Згідно з даними Bloomberg, стан Безоса в понеділок, 8 січня, досягло $105,1 млрд.