Варшава. Компанія KDM Shipping (Київ), що займається перевезеннями водним транспортом, може цього року провести первинне розміщення акцій на Варшавській фондовій біржі, в основному для фінансування збільшення свого вантажного флоту.

Як передає кореспондент УНІАН у Польщі, про це повідомили на прес-конференції у Варшаві у вівторок головні акціонери компанії і її керівники Костянтин і Денис Молодковець.

Генеральний директор створеної десять років тому компанії Костянтин Молодковець (володіє 78,3% її акцій) відзначив, що KDM Shipping хоче залучити кошти для збільшення свого флоту вантажних суден, у який сьогодні входить 8 кораблів загальною тоннажем 25,2 тис. тонн.

Відео дня

«Хочемо збільшити наші можливості з перевезення за рахунок покупки нових судів принаймні вдвічі», - сказав він, назвавши цей напрямок найважливішим у стратегії розвитку компанії на найближчі роки.

К.Молодковець відзначив значний попит на надані компанією послуги, який KDM Shiping планує задовольнити за рахунок збільшення потужностей з перевезення.

Фінансовий директор компанії Денис Молодковець (володіє 11,5% акцій) повідомив, що компанія не прийняла остаточного рішення про проведення IPO і розглядає також інші можливі джерела фінансування покупок, серед яких він згадав приватні інвестиції або кредити.

Представники компанії не уточнили, який пакет акцій мають намір продати в разі проведення первинного розміщення акцій, скільки коштів залучити і в якому кварталі може пройти IPO.

«Якщо це буде зроблено, то в цьому році. Детально за часом на даному етапі сказати не можу», - сказав УНІАН фіндиректор.

К.Молодковець також повідомив агентству, що компанія планує придбати судна тоннажем від 3,5 до 5,5 тис. тонн, зауваживши, що нове судно більшої тоннажності коштує 12 млн доларів, а вже використовуване можна купити навіть удвічі дешевше.

«Кількість судів, які ми купимо, буде залежати від того, скільки грошей залучимо», - сказав він. За його словами, компанія може завершити операцію з купівлі за 2-3 місяці після залучення коштів.

Гендиректор зазначив, що компанія, що працює головним чином в портах Туреччини, Росії, України та Грузії, бачить значні перспективи свого розвитку в найближчі роки за рахунок великого потенціалу ринку водних вантажоперевезень в цьому регіоні.

К.Молодковець зауважив, що в Україні та Росії частка вантажних перевезень водним транспортом складає всього 1-2% загального вантажопотоку на тлі більше 90% в країнах Європейського Союзу, де частка реалізованих перевезень невеликими судами, здатними перевозити вантажі як морем, так і річками, становить майже 40%.

Довідка УНІАН. Компанія KDM Shipping, що володіє флотом з 16 суден і Херсонським суднобудівним заводом імені Куйбишева, спеціалізується на річкових пасажирських перевезеннях, а також вантажних, у тому числі в акваторіях Чорного, Азовського і Середземного морів.

Кожен із 8 суховантажів компанії, що використовуються для перевезення цементу, дерева, добрив і зерна, здатний перевозити від 2,9 до 3,4 тис. тонн; 8 пасажирських суден можуть перевозити від 90 до 450 осіб.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Польський аналітик прогнозує не більше двох IPO з України на ВФБ цього року