Керівництво соціальної мережі Facebook надавало технологічним компаніям доступ до більшого числа особистих даних користувачів, ніж про це заявлялося.
Про це пише New York Times з посиланням на внутрішні документи і інтерв'ю із співробітниками компанії.
Читайте такожОпубліковано рейтинг найгірших паролів 2018 року
Зокрема, видання посилається на звіти, сформовані в 2017 році внутрішньою системою для відстеження того, яким компаніям-партнерам передаються дані. З них випливає, що Facebook надавав доступ до даних незважаючи на захист конфіденційності. У документах йдеться, що угоди принесли вигоду більш, ніж 150 компаніям.
За словами директора з приватності та громадської політики компанії Стіва Саттерфілда жодна з угод з партнерства не порушувала приватність користувачів або угоди Facebook з Федеральною торговою комісією. Разом з цим, Саттерфілд визнав, що за останній рік компанія здійснювала невірні кроки і припустив, що для повернення довіри необхідно багато чого зробити.