Про це повідомляє ЦТС.
"Ми відвідали лінію № 102 (Перемишль-Мальховіце), про яку багато говорять в Перемишлі. Ця лінія надзвичайно цікава. До мене звернувся пан Кухчиньски (голова Сейму Польщі. - ЦТС) з проханням проаналізувати, чи можна її відновити. (...). Сподіваюся, що це можна зробити не тільки до Мальховіце, Нижанковичів, але також до Кросьценко і Загужа, в цілому, по цій лінії. Я переконаний, що в цьому є сенс", - цитує слова міністра Адамчика видання Rynek Kolejowy. Точних термінів для виділення коштів та початку робіт чиновник не назвав.
До 1994 року по ділянці Перемишль-Нижанковичі-Хирів-Кросьценко курсував поїзд Варшава-Загужу. Він проїжджав по території України без зупинок. Раніше на українському відрізку шляху існувала європейська колія (1435 мм). Після 1994 року ділянка Нижанковичі-Хирів-Кросьценко піддався ремонту, в результаті чого євроколія між Нижанковичами і Хирівом була перешита на стандарт 1520 мм. Комбінована колія між Хыривом і Кросьценко збереглася. Для Польщі відновлення маршруту Перемишль-Хирів-Загужу має практичне значення, оскільки транзит через територію України скоротить шлях з Перемишля в Загужу.
Наприкінці 2016 року активісти польської групи "Лінія 102", яка виступає за відновлення руху поїздів на ділянці Перемишль-Нижанковичі-Хирів-Кросьценко, вперше за 22 годаприехали з Перемишля в Україну. Волонтери приїхали з Польщі на дрезині. Згодом активісти ще кілька разів приїжджали до Нижанковичі на дрезині.