false

Японська контейнерна лінія "Ocean Network Express" (ONE), починаючи з квітня поточного року, відкриває сервіс в Україні через термінал ДП "Контейнерний Термінал Одеса" в Одеському порту, про це повідомив виконавчий директор з комерції, Ігор Яровенко. Відповідний контракт уже підписано.

За підсумками роботи за січень-лютий 2018 року вантажообіг ДП «КТО» склав 52 499 TEU і збільшився на 16,5% порівняно з аналогічним періодом 2017 року. Зокрема, минулого року компанія залучила нових клієнтів, таких як Yang Ming, Cosco Shipping Lines. Крім того, в даний час компанія ZIM продовжує збільшувати свій вантажопотік через ДП «КТО» за рахунок збільшення розмірів контейнеровозів з Азії.

Таким чином, незважаючи на оголошений перехід з квітня 2018 року в порт «Південний» сервісу компанії Maersk, обсяги якої становлять близько 10% всіх оброблюваних ДП «КТО» контейнерів, ДП «КТО» не втратить у вантажопотоці і наростить обсяги в 2018 році. Анастас Коккін, генеральний директор ДП «КТО» переконаний, що підприємство і Одеський порт збережуть лідерство на контейнерному ринку України: «кожна компанія, включаючи Maersk, має право розглядати і шукати найбільш вигідні або ексклюзивні умови для своєї роботи на ринку України. При цьому ДП «КТО», як найбільший в Україні і публічний термінал, послугами якого користується найбільша кількість контейнерних ліній, надає ринкові і рівні умови роботи для всіх клієнтів, незалежно від їхніх розмірів і рейтингів», - заявив він.

Відео дня

Також генеральний директор ДП «КТО» акцентував увагу та тому факті, що збереження лідируючих позицій ДП «КТО» вдається досягати за рахунок поетапної реалізації спільного з ДП «Адміністрація морських портів України» проекту розширення терміналу на Карантинному молі, в рамках якого в 2018 році буде продовжено будівництво захисного хвилелому. Одночасна обробка двох контейнеровозів з високою продуктивністю дозволила ДП «КТО» фактично повністю уникнути простоїв суден в очікуванні постановки до причалів. Зокрема, за 2016-2017 роки на нових причалах Карантинного молу було опрацьовано в загальній складності понад 240 тисяч TEU, тобто близько 40% всього вантажопотоку ДП «КТО». Це істотно більше, ніж обсяги кожного з терміналів, що працюють в портах Південний і Чорноморськ за той же період. За словами Віце-президента ДП «КТО» Світлани Ярової, цей фактор став одним з ключових для підвищення комерційної привабливості на контейнерному ринку компанії та Одеського порту, який залишається ключовим портом в Україні для контейнерних вантажопотоків. Крім того, завантаження нових причалів Карантинного молу дозволила, фактично достроково щодо початкового плану і затвердженого проекту, забезпечити за 2016-2017 роки додаткові доходи ДП «АМПУ» від портових зборів у розмірі понад 7,5 млн. доларів США і також понад 1,5 млн. доларів США у вигляді плати за користування причалами.

Довідка. ДП "Контейнерний Термінал Одеса" є дочірнім підприємством HHLA International GmbH, що входить в групу одного з провідних в Європі логістичних холдингів – німецької компанії HHLA AG (Гамбург).

З 2010 року компанія здійснює будівництво нового контейнерного терміналу на Карантинному молі спільно з ДП «АМПУ». За останні сім років ДП «КТО» сплачено податків у бюджети різних рівнів на суму понад 1 млрд гривень.

Контейнерна лінія "ONE" утворена в 2017 році в результаті об'єднання трьох провідних японських контейнерних ліній - MOL, NYK, "K" Line і є шостою за величиною в світі за місткістю флоту 1,4 млн TEU.