Акціонерна держкомпанія "Укрзалізниця" планує до кінця року розробити документацію та виготовити дослідний зразок покращених зерновозів на одному зі своїх вагонобудівних заводів.
Читайте такожВиробництво вантажних вагонів на заводах "Укрзалізниці" скоротилося в 3,4 рази
Про це повідомили в прес-службі "Укрзалізниці" з посиланням на директора з економіки та фінансів Андрія Рязанцева.
"Зараз розробляється проектна документація про початок проекту будівництва зерновозів нового модельного ряду. Сподіваюся, що на початку наступного року вже почнемо їх будувати", - цитує прес-служба Рязанцева.
За його словами, нові зерновози будуть мати перший клас антивандального захисту, щоб виключити розкрадання зерна, і матимуть велику ємність, що є зручним для клієнта.
Рязанцев зазначив, що інвестування в зерновози стало можливим завдяки впровадженню вагонної дерегуляції.
"При встановленні ринкової вартості за користування вагонами "Укрзалізниці" стало економічно вигідно вкладати кошти в будівництво зерновозів. Раніше ми будували тільки універсальні вагони, що використовуються цілий рік і для різних видів вантажів, але вже зараз плануємо інвестувати у спеціальні вагони", - повідомив Рязанцев.
Як повідомляв УНІАН, минулого тижня Українська зернова асоціація закликала "Укрзалізницю" оприлюднити алгоритм розподілу вагонів-зерновозів і локомотивної тяги, а також врахувати розподіл вагонних маршрутів в розрізі всієї країни, а не лише регіонів та окремих компаній.
Крім того, Українська зернова асоціація запропонувала "Укрзалізниці" збільшити інвестиції у будівництво вагонів-зерновозів і локомотивів, а також збільшити оборотність вагонів, щоб скоротити середній час на одне перевезення.
Довідка УНІАН. "Укрзалізниця" є публічним акціонерним товариством, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить в перелік держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.