этот материал доступен на русском

Дороги без маршруток: українцям обіцяють "комфортабельні неолайнери"

12:56, 22 червня 2018
Транспорт/Зв'язок
1718 0
Ілюстрація REUTERS

Міністерство інфраструктури України в рамках транспортної стратегії, планує до 2030 року повністю відмовитися від сучасних українських маршруток.

Читайте такожОмелян запевняє, що через 10 років половина українців буде користуватися авіатранспортом

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян під час офіційного оголошення про початок впровадження Національної транспортної стратегії України до 2030 року Drive Ukraine, яка відбулася ввечері 21 червня.

"Для багатьох з вас буде дивним, але в наших планах повністю відмовитися від сучасних українських маршруток. Стратегія передбачає перехід до комфортабельних неолайнерів", - сказав він.

Як повідомляв УНІАН, 30 травня Кабінет міністрів затвердив Національну транспортну стратегію України до 2030 року Drive Ukraine 2030, метою якої є інтеграція України в світову економіку і технологічний стрибок у сфері інфраструктури.

Нова стратегія спрямована на удосконалення нормативно-правового регулювання галузі перевезень з метою сформувати систему ефективного управління. Планується також впроваджувати програми підготовки та розвитку персоналу, підвищувати прозорість прийняття рішень, покращувати тарифне регулювання ринку транспортних послуг.

Міністерство інфраструктури очікує, що поступово в Україні буде збільшуватися частка контейнерних перевезень, будуть створюватися нові термінали обробки вантажів, термін доставки товарів зменшиться і, крім того, пройти митну перевірку вантажів стане легше.

У частині залізничного транспорту Міністерство інфраструктури хоче досягти лібералізації перевезень на основі рівноправного доступу до інфраструктури і справедливої конкуренції. Крім того, буде продовжуватися поетапна модернізація та розвиток залізничного мережі, проводитися політика на забезпечення сумісності з TEN-T і регіональними залізничними мережами ЄС.

В авіаційному транспорті у міністерстві сподіваються провести лібералізацію перевезень з Євросоюзом, а також з країнами СНД, Близького Сходу, Азії та Африки. Міністерство інфраструктури також хоче домогтися спрощення процедури впровадження актів законодавства ЄС у національне законодавство України в галузі цивільної авіації, а також забезпечити членство України в Раді ІКАО, збільшувати конкуренцію на ринку наземного обслуговування, розвивати термінальні пасажирські та вантажні комплекси, проводити технічне удосконалення аеронавігаційної системи України, підвищувати пропускну спроможність повітряного простору України.

В автодорожній сфері очікується створення конкурентного середовища для виконавців будівельних і ремонтних робіт, впровадження системи незалежного контролю якості дорожніх робіт, а також систем інтелектуального управління трафіком. Крім того, Міністерство інфраструктури планує посилити відповідальність учасників перевізного процесу за перевантажені фури, проводити реструктуризацію держкомпаній для підвищення ефективності управління, стимулювати перехід вантажоперевезень на водний і залізничний транспорт шляхом введення плати для вантажівок згідно з Директивою ЄС 1999/62 і створювати мережу пунктів дорожнього сервісу, щоб водії могли дотримуватись норм роботи і відпочинку.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter