этот материал доступен на русском

Бізнес зацікавлений у довгостроковому плануванні тарифної політики УЗ

15:06, 30 серпня 2018
Транспорт/Зв'язок
89 0
Каленков сподівається, що Кабмін і УЗ відкладуть зростання тарифів на вантажоперевезення до 2019 року / фото УНІАН

Бізнес зацікавлений у плануванні тарифної політики "Укрзалізниці" на 3-5 років вперед. Про це заявив президент ВП "Укрметалургпром" Олександр Каленков, виступаючи на нараді в Державній регуляторній службі України, передає кореспондент Мінпрому.

"Ми готові обговорювати це питання, але обговорення має включати економічний аналіз, і приймати до уваги не лише зростання тарифів, але й збільшення всіх витрат вантажовідправників на перевезення", - сказав він.

А. Каленков звернув увагу на те, що запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовідправників щонайменше на 10%. Він нагадав, що з осені минулого року в результаті підвищення вантажних залізничних тарифів на 15% і лібералізації вагонної складової витрати вантажовідправників вже зросли на 35%.

Таким чином, у разі уніфікації тарифів на порожняк, витрати вантажовідправників в цілому зростуть у півтора рази за неповні 9 місяців. "Ні в одній країні жодна галузь не впорається зі зростанням логістичних витрат в півтора рази менше, ніж за рік", - акцентував він.

"Тому ми звертаємося до економічного керівництва країни і до "Укрзалізниці" із закликом зупинити цей процес, повернутися за стіл переговорів і ще раз обговорити економічну доцільність даних кроків.... Я сподіваюся, що ми повернемося до обговорення цього питання, можливо, наступного року, а зараз це питання буде відкладено. Сподіваюся, керівництво країни і галузі знайде в собі сили зібрати всіх за столом переговорів і обговорити заходи, які дозволять "УЗ" покращити свою операційну діяльність", - сказав він.

Як повідомлялося, Державна регуляторна служба України прислухалася до думки галузевих асоціацій вантажовідправників та Європейської бізнес-асоціації і відмовилася погодити наказ Мінінфраструктури "Про внесення змін до коефіцієнтів, які застосовуються до тарифів Збірника тарифів на перевезення вантажів залізничним транспортом у межах України та пов'язані з ним послуги, щодо уніфікації тарифної політики на перевезення порожніх вагонів".

Раніше керівники профільних промислових асоціацій звернулися до прем'єр-міністра Володимира Гройсмана з проханням дати відповідні доручення Міністерству інфраструктури та "Укрзалізниці" щодо відкликання та скасування проекту наказу міністерства.

На їх думку, запропонована уніфікація тарифів на порожні вагони призведе до збільшення витрат вантажовласників у грошовому вимірі на 5,3 млрд грн. на рік.

У свою чергу, Європейська бізнес-асоціація звернулася до міністра інфраструктури України і керівництва "Укрзалізниці" з проханням про введення мораторію на підвищення вартості вантажних залізничних перевезень до створення державного регулятора в цій сфері, а також затвердження загальнодержавної моделі тарифоутворення на залізничні перевезення.

У своєму зверненні вантажовідправники зазначили, що за останні півтора року бізнес вже неодноразово відчув на собі негативні наслідки підвищення тарифів на залізничні перевезення.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter