Фото УНИАН

Відео дня

У прес-службі Міністерства інфраструктури УНІАН повідомили, що відповідне завдання фахівцям пасажирського господарства "Укрзалізниці" та Української залізничної швидкісної компанії (УЗШК) поставив заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.

"Кожен українець у середньому 10 разів на рік користується послугами залізниці. Тому є доручення міністра інфраструктури, щоб новий графік став більш зручним і сучасним для пасажира. Незважаючи на складну фінансову ситуацію в країні, люди повинні відчути і побачити якісні зміни. Ми повинні знайти резерви і можливості для цього", - цитує Каву прес-служба.

Згідно з повідомленням, до початку роботи над новим графіком руху поїздів перед «Укрзалізницею» поставлено завдання проаналізувати курсування міжнародного поїзда Київ - Варшава. За словами заступника міністра, оптимізувавши роботу з рухомим складом поїзда в пунктах пропуску, можна значно скоротити загальний час на шляху прямування. Також, для прискорення подолання відстані поїздом між столицями України та Польщі, "Укрзалізниця" ініціюватиме спрощення прикордонно-митного контролю.

У свою чергу, у внутрішньому сполученні Кава доручив залізничникам переглянути графік і маршрут поїздів категорій "Інтерсіті" та "Інтерсіті +", зокрема, змінити час відправлення-прибуття і періодичність (за днями тижня) курсування електропоїздів зі столиці до Кривого Рогу і назад, відкрити маршрут Київ - Вінниця - Київ, запровадити зупинки у львівському напрямку на станціях Кривин і Радивилів та інших.

Крім того, для розширення мережі курсування швидкісних електропоїздів заступник міністра доручив "Укрзалізниці" розглянути варіант формування составів з електропоїздів "Тарпан" і City Elefant 685 Skoda європейського зразка місткістю 300-400 осіб. У повідомленні наголошується, що такі ініціативи сприятимуть наданню пасажирам альтернативи для поїздок на короткі відстані, що, відповідно, збільшить пропозицію місць у потягах далекого прямування для осіб, які курсують у поїздах на великі відстані.

За даними прес-служби, новий графік руху поїздів з 2015 року запроваджуватиметься в грудні, тобто щодругої неділі останнього місяця року.

«У залізничного транспорту на деяких напрямках є вагома конкурентна перевага не тільки перед автобусами, а й перед приватними автомобілями. Щоб ефективно ним скористатися, необхідно запропонувати зручні послуги пасажирам. Міністр інфраструктури і я налаштовані на те, що б залізниця була гнучкою і максимально конкурентоспроможною в тій сфері, де у неї є для цього всі фактори», - підсумував Кава.

Читайте такожЗалізничникам обіцяють, що масових скорочень не буде

Як повідомляв УНІАН, раніше міністр інфраструктури Андрій Пивоварський наголошував на необхідності оптимізації витрат "Укрзалізниці" шляхом економії на держзакупівлі та інших витратах, підвищення ефективності роботи залізничного транспорту, удосконалення тендерних процедур, залучення в галузь капітальних інвестицій, а також удосконалення структури формування залізничного тарифу, зокрема його поділу на соціальний і ринковий компоненти.