Найближчим часом у Києві з'являться перехоплюючі велопарковки біля шести станцій синьої гілки метро.
Читайте такожВ Україні заборонили проектування тимчасових парковок на тротуарах
Як повідомив заступник міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе на своїй сторінці в Facebook, норма щодо проектування таких велостоянок біля метро, автовокзалів та інших транспортно-пересадочних вузлів прописана в новій ДБН, яка набула чинності 1 вересня 2018 року.
«Нові державні будівельні норми вже починають діяти! Незабаром у Києві мають з'явитися перехоплюючі велопарковки біля метро. Їх планують встановити близько шести станцій синьої гілки. Радий, що вже з'являються перші приклади цих змін, а велосипед як вид транспорту стає все більш популярним», - написав він.
Парцхаладзе зазначив, що вищезазначена норма міститься в нових державних будівельних нормах щодо планування і забудови територій ("Планування і забудова територій»).
«Згідно з нею, перехоплюючі велостоянки можна проектувати біля станцій метрополітену, в межах територій автовокзалів і транспортно-пересадочних вузлів. Кількість місць на перехоплюючих велостоянках у метро визначається розрахунком 0,1% користувачів станції, але не менше 10 паркомісць, в межах автовокзалів - 1% користувачів вокзалу + 2% від отриманого числа, в межах транспортно-пересадочного вузла - 1% його добового пасажиропотоку. Відстань від велостоянки до входу на станцію або до автовокзалу не повинна перевищувати 30 м", - зазначив заступник міністра.
Довідка УНІАН. Державні будівельні норми (ДБН) - обов'язкові до виконання нормативні акти, які використовуються під час проектування нових і реконструкції існуючих будівель, кварталів, мікрорайонів відповідно до їхнього призначення.