этот материал доступен на русском

Кримський міст почав просідати - МінТОТ (знімки)

20:32, 20 листопада 2018
Транспорт/Зв'язок
6902 0
Стало відомо про серйозні проблеми Кримського мосту / фото facebook.com/aksenov.rk

Зокрема, зафіксовано декілька критичних ділянок Кримського мосту, де відбуваються процеси зміщення, повідомляє у Facebook Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та ВПО України.

"У районі штучного насипу з боку Кримського півострова відмічаються об’єкти з вертикальними зміщеннями зі швидкістю від 89 міліметрів (просідання) до 52 міліметрів на рік (підняття) (графік у синій рамці)", - йдеться у повідомленні.

Читайте такожПри будівництві підходів до залізничної частини Кримського мосту сталася аварія (фото)

"У центральній частині мосту відмічається підняття арки залізничного сполучення зі швидкістю до 30 міліметрів на рік. Однак арка автомобільного сполучення просідає зі швидкістю до 32 міліметрів на рік (графік у червоній рамці)", - додали у МінТОТ.

Крім того, зазначили у міністерстві, на території острова Тузла спостерігаються дві небезпечні ділянки: перша - частина коси просідає зі швидкістю від 10 до 90 міліметрів на рік (графік у синій рамці).

"Друга – об’єкти поруч з ділянкою мосту просідають зі швидкістю до 83 міліметрів на рік (графік у червоній рамці)", - йдеться у повідомленні.

facebook.com/MinistryforTOTandIDPs
facebook.com/MinistryforTOTandIDPs

За оцінками фахівців, виявлені вертикальні зміщення арок Керченського мосту свідчать про нестабільність морського дна у місцях встановлення опор та мають негативний вплив на акваторію Чорного моря, можуть нести загрози життю і здоров’ю людей.

"Складні погодні умови особливо у зимовий період у сейсмічно нестабільному районі можуть посилити дестабілізуючі фактори впливу на стійкість Керченського мосту", - наголосили експерти.

Як повідомляв УНІАН, 4 жовтня проліт споруджуваної залізничної частини Кримського моста з'їхав у воду при монтажі конструкцій.

З'ясувалося, що листи заліза на Кримському мосту, на які був встановлений домкрат, не були закріплені між собою і з основною конструкцією. У підсумку домкрат змістився в бік, що і стало причиною обвалення. Офіційно інцидент списали на технічну несправність домкрата.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter