Україна і Білорусь відродять річкове судноплавство / фото УНІАН

Держпідприємство «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) і «Белтопенерго» домовилися про відновлення річкового судноплавства між Україною та Республікою Білорусь.

Читайте такожМаріупольський морпорт збільшить вантажообіг з італійським Porto Nogaro більш ніж удвічі

Як повідомила прес-служба АМПУ, відповідної домовленості між двома компаніями було досягнуто в Києві у понеділок, 17 грудня.

Відео дня

Наголошується, що реалізація проекту спрямована на розвиток логістики та перевезення вантажів між Україною та Білоруссю з використанням річкового транспорту, створення нових робочих місць та залучення нових вантажопотоків в морські порти України.

«АМПУ розгляне можливість проведення днопоглиблювальних робіт на судноплавних водних шляхах річки Дніпро. Білоруська сторона надасть нам інформацію про плановані обсяги перевалки та параметри суден. Виходячи з цього, ми проведемо аналіз фінансово-економічної ефективності необхідних робіт для досягнення гарантованих глибин суднового ходу», - цитує прес-служба заступника голови АМПУ Дмитра Роменського.

Згідно з повідомленням, «Белтопенерго» планує також надати українським партнерам інформацію про терміни будівництва порту в Нижніх Жарах (Гомельська область, Республіка Білорусь).

«Компанія також зобов'язується розглянути можливість забезпечення білоруськими постачальниками вантажопотоку, необхідного для окупності днопоглиблювальних робіт», - йдеться в повідомленні.

За даними прес-служби, деталі співпраці зафіксовані в меморандумі між двома компаніями.

«З української сторони документ підписав заступник голови Адміністрації морських портів України Дмитро Роменський, з білоруської – генеральний директор «Белтопенерго» Василь Варфоломєєв. У церемонії підписання меморандуму взяли участь заступник міністра інфраструктури України щодо євроінтеграції Віктор Довгань і заступник міністра транспорту і комунікацій Республіки Білорусь Олексій Ляхнович», - йдеться в повідомленні.

Наголошується, що реалізація проекту сприятиме виконанню Дорожньої карти щодо поліпшення судноплавства на річках Дніпро і Прип'ять в рамках проекту з відновлення міжнародного водного шляху Е-40, рішень Міжурядової українсько-білоруської змішаної комісії з питань торговельно-економічного співробітництва.

Довідка УНІАН. Адміністрація морських портів України розпочала роботу в червні 2013 року, об'єднавши держпідприємства, які увійшли до нової структури шляхом виділення з них стратегічних об'єктів портової інфраструктури та іншого майна. На материковій частині України налічується 13 державних морських портів. Зокрема, в Одеському регіоні працюють Одеський, Білгород-Дністровський порти, порт «Чорноморськ» і порт «Южний», в Миколаївському регіоні розташовані Миколаївський порт і стивідорна компанія "Ольвія". Також Україна має свої порти в Азовському регіоні – Маріупольський, Бердянський, а на Дунаї їх всього три – Ренійський, Ізмаїльський та Усть-Дунайський. Порти Херсонського регіону – Херсонський та Скадовський.

Порти анексованого Росією в березні 2014 року Кримського півострова – Керченський, Севастопольський, Феодосійський, Ялтинський та Євпаторійський.