В Україні виник гострий дефіцит залізничних локомотивів / фото УНІАН

Україна відчуває гострий дефіцит залізничних локомотивів. Проблему посилює і той факт, що держкомпанія "Укрзалізниця" суттєво відстає у планах їх придбання.

Зокрема, підприємство заявило, що до 2019 року має намір придбати 15 магістральних вантажних тепловозів виробництва компанії General Еlectric. Однак ця угода анонсувалася ще навесні 2018 року, йдеться в блозі голови Асоціації вагонів Олександра Криворучка, опублікованому на OBOZREVATEL.

"До речі, якщо всього в УЗ планували придбати 30 локомотивів GE, а зовсім недавно прийшли перші машини, то виходить, що за два тижні, які залишилися до кінця 2018 року, до України мають прибути всі перші 15 локомотивів, чи не так?" — зазначив він.

Відео дня

Криворучко також підкреслив, що навіть покупка обіцяних 15 локомотивів особливо не врятує ситуацію на ринку залізничних перевезень. Адже зараз з 1758 вантажних локомотивів, які числяться в інвентарному парку УЗ, в експлуатації знаходиться тільки 945. А мінімальна потреба компанії в нових локомотивах становить 310 одиниць на термін до 2025 року.

"Що ж, фінплан УЗ ще буде проходити узгодження в профільних міністерствах. Але поки що не вселяє впевненості оптимістичне запевнення держмонополіста про те, що реалізація всіх заходів, передбачених проектом фінплану на 2019 рік, дозволить забезпечити необхідну швидкість руху поїздів та безпеку перевезень вантажів і пасажирів", — резюмував він.