этот материал доступен на русском

Імпортозаміщення для "Укрзалізниці" створить у країні 8 тисяч додаткових робочих місць - Кравцов

16:09, 21 грудня 2018
Транспорт
395 0
Наступного року Укрзалізниця готова додатково проінвестувати 13,5 млрд грн до рівня 2018 року / фото facebook.com/Kravtsov.Evg

Укрзалізниця дає старт новій індустріалізації України. Завдяки імпортозаміщенню запасних частин, що використовує галузь, економіка країни у 2019 році може отримати близько 1,6 млрд грн та 8 тис. додаткових робочих місць.

Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив керівник Укрзалізниці Євген Кравцов.

«Укрзалізниця має гостру потребу в заміщенні імпортних запчастин. Передусім -  виробництва Російської Федерації. Тому ми виходимо з пропозицією до національних виробників створити альтернативу продукції країни-агресора. Як приклад: у 2019 році компанії необхідно 230 позицій таких запчастин – це 575 тис. одиниць і 1,6 млрд грн для української економіки. До того ж більше 8 тисяч українців зможуть отримати роботу. Ринок уже багато років очікував від Укрзалізниці таких замовлень. І сьогодні ми пропонуємо дати старт новій індустріалізації України», - зазначив Євген Кравцов.

Читайте такожВ "Укрзалізниці" заявили, що не будуть заручниками схем при купівлі палива

Минулого тижня у Федерації роботодавців Укрзалізниця вперше представила потенційним українським виробникам каталог із переліком та номенклатурою продукції, що потребує заміщення. Надалі він буде деталізуватися та розширюватися.

«Зараз ми ведемо перемовини з ProZorro.Продажі, аби була можливість укладати рамкові договори на 3 роки. Для вітчизняних підприємств це краще, ніж разові замовлення. Тоді власники будуть зацікавлені інвестувати в розвиток своїх виробничих баз і розумітимуть обсяг продукції на довгостроковий період», - резюмував Євген Кравцов.

Крім того, за словами Євгена Кравцова, наступного року Укрзалізниця готова додатково проінвестувати 13,5 млрд грн до рівня 2018 року. А це 8,1 млрд грн у капвкладення та 5,4 млрд грн у поточні ремонти.

«У 90 % випадків ці кошти підуть національному виробнику. Наша мета – зменшити вартість придбання продукції та зробити її доступною, адже чимало виробничих баз після розпаду СРСР лишилося за кордоном», – зазначив він. Тож, на думку керівника Укрзалізниці, програма імпортозаміщення розширить можливості національних виробників, а дерегуляція вагонної складової залізничного тарифу стимулюватиме суміжні галузі економіки до розвитку".

Із каталогом із переліком та номенклатурою продукції, що потребує заміщення, можна ознайомитися за посиланням.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter