фото УНІАН

У гірничо-металургійному комплексі GMK-Center розповіли про нагальні виклики в своїй галузі і в залізничній сфері. Представники держмонополії також поскаржилися на сформовану ситуацію, але рішення не надали.

Про це повідомив голова Асоціації "Власники вагонів" Олександр Криворучко, побувавши 14 грудня на двох заходах у Києві: презентації аналітичного центру GMK-Center і спеціалізованому галузевому семінарі "Залізничні вантажні перевезення".

"Насущних проблем у ГМК багато: це і давно назріла необхідність оновлення застарілих основних виробничих фондів, і проблема торгових бар'єрів, і квотування української продукції за кордоном, і відтік кваліфікованої робочої сили - тривожна тенденція останніх років", - пише Криворучко.

Відео дня

Однак учасники в першу чергу розповіли про неможливість у повному обсязі і адекватні терміни доставити споживачам сировину і продукцію. За словами Криворучко, з 2,5 години презентації GMK-Center близько півтори години зайняло обговорення проблем саме в залізничній сфері.

"Представники залізниці говорили про брак коштів, про застаріле законодавство, яке не дозволяє прогресивно працювати, про проблеми, накопичені за роки незалежності, про можливість запуску приватної тяги в сучасних умовах...", - зазначив глава Асоціації "Власники вагонів".

Серед страхітливих викликів майбутнього озвучили питання зносу інфраструктури.

"Основна проблема - з тягою. Але в найближчому майбутньому нас очікує проблема, пов'язана з жалюгідним станом залізничного полотна, яка вже давно негативно впливає на швидкість пересування потягів", - написав Криворучко.

Він розповів, що в цілому представники держмонополії визнавали проблеми, озвучені іншими учасниками семінару, але головного – відповіді на питання коли хоч щось стане дійсно краще – не було.