У Кримського мосту знову виникли проблеми / фото mtot.gov.ua

Внаслідок неправильного проектування залізничних підходів до Кримського мосту Російська Федерація вкотре відклала терміни введення в експлуатацію залізничного сполучення через Керченську протоку.

Через помилки проектувальників окупантам доведеться додатково виділити майже 3 мільярди рублів (44 млн дол. - УНІАН.) для завершення будівництва залізничних підходів до Керченського мосту, про що свідчить розпорядження уряду Росії від 27.12.2018 № 2957-р, повідомляє прес-служба Міністерства з питань тимчасово окупованих територій.

Читайте такожКримський міст просідає: експерти оцінили, чи зможуть ним поїхати потяги (відео)

Відео дня

"Виявилося, що наявні ґрунти не можна використовувати для облаштування насипу під залізничне полотно. Під час будівництва встановлено, що фактичні властивості ґрунтів суттєво відрізняються від тих, що були використані під час проектування", - йдеться у повідомленні.

Також, зазначають у МінТОТ, у залізничному тунелі, що будується в районі селища Октябрське, поряд з місцем проведення археологічних розкопок Бієлі у 2018 році відбулося непередбачене зрушення породи, що пошкодило кріплення тунелю.

"Саме з цим пов’язані затримки виконання всіх будівельних робіт, в тому числі скасування тендеру на електрифікацію ділянки залізничного мосту через Керченську протоку", - пояснили у міністерстві.

Як повідомляв УНІАН, окупанти відкрили 31 грудня для руху 70-кілометрову ділянку першої черги нової траси "Таврида" від селища Батальне до Керчі.