Фото: УЗ

Заплановане "Укрзалізницею" підвищення тарифів на вантажні перевезення на 25% щорічно насторожило промисловців, оскільки ті досі не побачили великого прогресу в збільшенні ефективності роботи "Укрзалізниці", заявив в ефірі телеканалу "112 Україна" голова об'єднання "Укрметалургпром" Олександр Каленков.

"Понад 43% вантажів, які перевозить "Укрзалізниця", - це вантажі гірничо-металургійного комплексу... В цьому відношенні рішення "Укрзалізниці" підвищити тарифи, воно трохи насторожує, тому що за останній рік ми не побачили великого прогресу в збільшенні ефективності роботи "Укрзалізниці", - заявив Каленков.

При цьому, за словами Каленкова, останнє підвищення тарифів "Укрзалізницею" на 15% в жовтні 2017 року стало не єдиним моментом, який призвів до здорожчання перевезення.

Відео дня

"Насправді в минулому році з лютого місяця у нас відбулася так звана лібералізація вагонної складової. "Укрзалізниця", як основний гравець на ринку, отримала можливість підвищувати ціни на вагони без узгодження з іншими міністерствами і відомствами. Ціни на ринку, відповідно, теж зросли, і не тільки на вагони "Укрзалізниці", але і на вагони приватного парку. І в зв'язку з цим витрати вантажовідправників зросли на 35-40%", - заявив глава об'єднання.

Також Каленков заявив, що в цілому в 2018 році вантажовідправники заплатили "Укрзалізниці" на 20 млрд грн більше, ніж у 2017 році.