Аукціони проводилися по найбільш затребуваним вагонах - напіввагонам і хоперам-зерновозам / УНІАН

Акціонерна компанія "Укрзалізниця" провела перші аукціони з продажу послуг оренди вагонів при здійсненні перевезення вантажів в системі відкритих електронних торгів Prozorro.Продажу.

Читайте такожУЗ похвалилася обсягами ремонту залізничних колій

Про це повідомила прес-служба Prozorro.Продажі.

Відео дня

Зазначається, що аукціони проводилися за двома типами найзатребуваніших ринком вагонів - піввагонів і хопер-зерновозів, а у торгах взяли участь від 8 до 37 учасників.

У прес-службі нагадали, що 8 жовтня цього року керівники "Укрзалізниці" та Prozorro.Продажу підписали договір про реалізацію пілотного проекту з продажу послуг з використання вагонів при здійсненні перевезення вантажів із застосуванням електронної системи Prozorro.Продажу.

Зазначається, що всього на аукціони компанія "Укрзалізниця" планує виставити до 10% парку вантажних вагонів в ході пілотного проекту.

"Надалі за їх результатами відсоток рухомого складу буде зростати. Аукціони на оренду вагонів будуть проводитися регулярно, і стартовою ціною буде ціна оренди вагону на добу. На січень заплановані аукціони на 30 число. В аукціонах буде брати участь будь-який перевізник, який підпише відповідний договір з "Укрзалізницею",- йдеться в повідомленні.

За даними прес-служби, для участі в ауционе можна звернутися до фахівців "Української універсальної біржі", які допоможуть знайти необхідний лот за оренду вагонів і подати заявку на участь в аукціоні.

Як повідомляв УНІАН, з 22 грудня 2018 року "Укрзалізниця" має право самостійно встановлювати ціну на вагонну складову при використанні вагонів власного парку.

Довідка УНІАН. "Укрзалізниця" є закритим акціонерним товариством, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить в перелік держпідприємств, які не підлягають приватизації.

Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, здійснюваних усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.