УНІАН

Про це в ефірі телеканалу "112 Україна" сказав голова Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко.

Він пояснив, що причин такого стану речей на даний момент кілька.

«По-перше - якість. Сучасні послуги, які надає "Укрзалізниця", на жаль, не так високі, як того хочуть і вимагають вантажовідправники. Тобто, цей період доставки подовжився, і призводить до зриву, до накопичення, по-перше, запасів готової продукції на складах у багатьох виробників», - заявив Криворучко.

Відео дня

«По-друге, це призводить до зриву певних строків поставок, що, природно, не подобається. І платити більше за послугу такої якості багато вантажовідправників, природно, не хочуть», - повідомив він.

«Крім того, для "Укрзалізниці" підвищення тарифів повинно привести до збільшення виручки на приблизно 15-20 мільярдів гривень. Досить суттєва сума. І ось учасники ринку, власне, з урахуванням усіх консультацій, які ми проводили, хочуть розуміти, наскільки прозоро ці кошти будуть витрачатися», - зазначив бізнесмен.

«Тобто не хотілося, щоб ці кошти акумулювала "Укрзалізниця" і з'їла десь всередині себе. Якщо ці кошти дійсно будуть і дієво спрямовані на вирішення проблеми з тягою або з інфраструктурою, учасники ринку, загалом-то, готові платити більше», - додав Криворучко.