Пільговий період розмитнення "євроблях" закінчується вже 22 лютого / фото УНІАН

У власників авто на європейських номерах залишилося менше чотирьох місяців на розмитнення.

Читайте такожУ ДФС не планують продовжувати пільговий період розмитнення "євроблях"

Про це повідомляє Украинская правда.

Відео дня

"Пільговий період, за яким можна сплатити удвічі менший акцизний податок, добігає кінця 22 лютого. А 24 травня спливає так званий перехідний період, протягом якого "бляхарі" можуть вільно пересуватись на єврономерах. Після цього правоохоронці обіцяють жорстко реагувати на всі випадки порушення податкового та митного законодавства", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що за пільговими умовами українці вже встигли оформити понад 30 тисяч авто. Оптимістичний прогноз - до кінця перехідного періоду українські номери отримають 250-300 тисяч авто.

"Які ще варіанти дій є у власників "євроблях"? Насправді, їх декілька, але жоден із запропонованих способів не передбачає можливості опинитися "в плюсі". Йдеться про те, щоб не втратити все, або в кращому випадку "вийти в нуль", - зазначає видання.

Перший варіант, який так чи інакше розглядають всі користувачі "євроблях" - легалізація авто через розмитнення. Він підходить як тим, хто планує залишити транспортний засіб собі, так і тим, хто хоче в подальшому машину продати.

Одна з головних проблем - далеко не кожен може знайти реального власника та зняти авто з реєстрації, що є першим та обов’язковим кроком на шляху розмитнення.

Другий варіант - велика кількість нерозмитнених авто вимушено доживуть свій вік в прикордонних зонах Польщі, Угорщини або інших європейських країн, що межують з Україною.

Останнім часом такі випадки масово трапляються в прикордонних селах та містечках сусідніх держав, де машини кидають просто на узбіччях доріг або на парковках супермаркетів, перетворюючи їх на звалища.

За прогнозом, українці протягом пільгового періоду розмитнять до 300 тисяч "євроблях" / фото УНІАН

Третій варіант - якщо у вас достатньо вільного часу, "євробляху" можна розібрати та продати придатні для використання запчастини.

Читайте такожВ Україні розмитнили "евроблях" майже на три мільярди

Звичайно, повністю "відбити" вартість машини навряд чи вийде, але це в рази вигідніше, ніж просто здати "залізного коня" на металобрухт.

На спеціальних майданчиках за авто в залежності від його стану можна отримати від 300 до 1300 доларів. Набагато вигідніше самостійно розібрати транспортний засіб та продати справні запчастини на спеціальних сайтах. Попит на такий товар є завжди.

Можливий і інший сценарій, за яким деякі "європейські" авто доживуть свій вік на задньому подвір’ї у вигляді клумби. Забігаючи наперед, зазначимо, що такий розвиток подій для них не є найгіршим.

Річ у тім, що вік великої кількості "євроблях" в Україні перевищує 15 років, вони були куплені за 1,5-2 тисячі євро та вже служать своїм господарям по 2-3 роки. А  можливо і більше.

Якщо врахувати, що будь-яке авто за рік експлуатації втрачає від 1 до 2 тисяч євро своєї вартості, то такий фінал виглядає не таким вже й трагічним. А якщо додати, що подальша експлуатація "відпрацьованого авто" може загрожувати штрафом в 170 тисяч гривень, питань залишається ще менше.

Як повідомляв УНІАН, раніше Фіскальна служба попередила власників авто на єврономерах, що з кінця травня поточного року штрафні санкції, які будуть до них застосовуватися, зростуть до 170 тисяч гривень, а в окремих випадках передбачається можливість конфіскації таких авто.